Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پروین بهاری نیا مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با اشاره به اینکه ۱۰ زوج نیازمند در شوشتر به همت بنیاد خیریه آبشارعاطفه‌ها زندگی مشترک خود را در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) آغاز کردند، گفت: این جشن به همت نیکوکاران و با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای تهیه جهیزیه این زوج‌های جوان بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  بوسیله نیکوکاران هزینه شده است، افزود: همزمان با برگزاری جشن عقد این زوج‌های جوان جهیزیه مربوطه شامل فرش، یخچال، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و دیگر لوازم ضروری زندگی اهدا شد.

بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های شوشتر از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، شناسایی نیازمندان، احداث فضای آموزشی، فرهنگی، کمک به اشتغال، جلب مشارکت‌های مردمی و پرداخت تسهیلات ازدواج از مهمترین اقدامات این بنیاد خیریه است همچنین این موسسه خیریه حدود ۴ هزار خانوار را زیر پوشش چتر حمایتی خود دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازدواج آسان آبشار عاطفه ها زوج های جوان بنیاد خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۴ از بازگشایی مسیر آزادراه شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  امیر شهرابی فراهانی؛ شهردار منطقه 14 در جریان این بازدید از محدوده خیابان رحیمی، سرای محله فیروزه و دوربرگردان سوم خرداد بازدید کرد و گفت: از عوامل خدمات شهری، ترافیک و عمران می خواهم که در روزهای آینده با حذف موانع و زوائد ترافیکی موجود در خیابان ها موجب سهولت تردد در محدوده منطقه شوند.

وی با تاکید بر کاهش بار ترافیکی افزود: لازم است ظرف یک هفته، با حداکثر 10 روز آینده مسیر مسدود در آزادراه شهید شوشتری حدفاصل اتوبان بسیج ـ محلاتی و پل ابوذر بازگشایی و مسیر تردد شهروندان همواره شده و از بار ترافیکی شرق منطقه کاسته شود.

شهردار منطقه 14 در حاشیه این بازدید با بیان آنکه طرح احداث آزادراه شهید شوشتری به عنوان تثبیت کننده حریم نهایی شرق تهران شامل احداث بزرگراهی شمالی ـ جنوبی در منتهی الیه شرق تهران است و بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق پایتخت را به بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران متصل می کند، یادآور شد: طول این معبر بزرگراهی کمربندی بالغ بر 15 کیلومتر در دو مسیر رفت و برگشت به عرض پوسته تا 76متر است که هر مسیر شامل 3خط عبور بوده و در میانه مسیر از طریق تقاطع غیر هم سطح به بزرگراه شهید محلاتی متصل می گردد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اهمیت این بزرگراه به عنوان کمربندی شرقی تهران و محور کمکی بزرگراه بسیج و نقش اساسی آن در هدایت ترافیک ترانزیتی برون شهری به خارج از شهر تهران و کاهش بار ترافیک در معابر شرقی، مدیریت شهری بر آن شد تا روند احداث این بزرگراه به عنوان یکی از اولویت های عمرانی از مسیر و محدوده منطقه تسهیل یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد