Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، معاون برنامه ریزی شهرستان آبادان در دومین نشست شورای آرد ونان شهرستان این شهرستان گفت: این نشست برای حل مشکلات قشر نانوایی، رسیدگی به شکایات شهروندان وتخلفات نانوایان این شهرستان برگزارشد.

سعیدی زاده افزود: پس از اولین نشست شورای آرد و نان در شهرستان آبادان و تصمیم بر جریمه متخلفان ۲۲ پرونده تخلف از نانوایی‌ها به مراکز قانونی وتعزیرات ارجاع شده است که به تمام این پرونده‌ها رسیدگی ومتخلفان ملزم به پرداخت جریمه نقدی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به گلایه شهروندان از نانوایی‌ها افزود: اندازه قرص نان ها، بهداشت نانوایی ونانوا باتوجه به هزینه نان باعث نارضایتی مردم شده است.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت: در این نشست یک مصوبه داشتیم مبنی بر بازرسی محسوس و نا محسوس بر کیفیت، کمیت وبهداشت نان، که مقرر شد در این بازرسی‌ها تمام ارگان‌ها وسازمان‌ها ازجمله اتاق اصناف، صنعت معدن وتجارت، بهداشت، صداوسیما تعزیرات ونمایندگان فرمانداری به صورت هفتگی ویا ماهانه حضورداشته باشند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخلف نانوایی ها شورای آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!

ایست‌های بازرسی به موازات گشت‌های ارشاد در تهران در حال افزایش است.

به گزارش انتخاب، غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران به خبرنگاران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

او افزود: لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.

شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان در کرمانشاه