Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از کوتاهی دستگاه‌های مختلف در صیانت از عفاف و حجاب در خصوص برنامه‌های این هفته افزود: با توجه به شرایط کرونایی برگزاری برنامه‌های میدانی که توسط برخی مجموعه‌های مردمی پیش بینی شده بود با محدودیت مواجه شد، لذا بیشتر فعالیت‌ها در هفته عفاف و حجاب از طریق فضای رسانه و مجازی انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به آغاز جشنواره «مدآرا»، اجرای مجموعه تئاتر در ۵ نقطه تهران، برگزاری مسابقه بانوی ایران زمین با تولید نمایش رادیویی با موضوع حیا، تهیه مجموعه مستند سلاله از زبان زنان تازه مسلمان شده با موضوع حجاب، تهیه پادکست و استوری و بسته محصولات محتوای مجازی با ۲۸ اجرا توسط سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران، تبیین اهمیت این روز در نمازهای جمعه، مساجد و جلسات ویژه بانوان و بر گزاری نمایشگاه‌های عفاف وحجاب از جمله برنامه‌های این هفته است.

محمودی از دولت جدید خواست جهت اجرای مصوبه عفاف و حجاب و اجرای قانون توسط دستگاه‌های ذیربط به جبران خسارت‌های گذشته بپردازد.

کد خبر 5257014

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی عفاف و حجاب ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل ایلام اراک حجاب و عفاف سیستان و بلوچستان عکس استانها عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت فعالان سیاسی از اجرای طرح نور
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • اجتماع باشکوه مردم گرگان در حمایت از "طرح نور"
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود