Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی اکبری دهبالایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد اهدا کننده خون در استان سه هزار و ۳۲۲ نفر آقا و ۱۴۶ نفر خانم هستند.

به گفته از این تعداد اهدا کننده ۴۴۸ نفر برای اولین بار اهدا خون انجام داده‌اند.

مدیر کل انتقال خون استان ایلام با اشاره به اینکه میزان مراجعه اهدا کنندگان خون در سه ماهه نخست امسال چهار هزار و ۹۷ نفر بوده است، یادآور شد: میزان مراجعه اهدا کنندگان خون در سه ماهه نخست سال گذشته ۳ هزار و ۴۷۷ نفر بوده که در سال جاری با رشد ۱۷ درصدی همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری دهبالایی با بیان اینکه از مجموع اهدا کنندگان سه ماهه اول امسال تعداد ۱ هزار و ۸۰۷ نفر اهدا کننده مستمر بوده‌اند، اضافه کرد: تعداد ۱ هزار و ۱۵۵ نفر نیز از اهدا کنندگان با سابقه هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد اهدا کنندگان خون در سه ماهه نخست سال ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۹۴۰ نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد اهدا کنندگان خون در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد نزدیک به ۱۸ درصد رشد همراه بوده است.

مدیرکل انتقال خون ایلام حفظ ذخایر خونی قم در سطح مطلوب کنونی را نیازمند همراهی و اهدای مستمر خون دانست و گفت: توصیه و درخواست ما به اهداکنندگان و مردمی که از سلامت برخوردار هستند و علائم بیماری ندارند، این است که جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون ایلام مراجعه و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

اکبری دهبالایی تاکید کرد: افراد علاقه مند برای مشارکت در این امر خدا پسندانه و ثبت اطلاعات خود در بانک اهداکنندگان ایلام ضروری است با همراه داشتن کارت ملی به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند ضمن اینکه شهروندان برای تسهیل در اهدای خون می‌توانند برای دریافت زمان نوبت در سامانه www.IBTO.ir ثبت‌نام تا در زمان معین به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

برچسب‌ها ایلام سازمان انتقال خون ايران روز اهدای خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان انتقال خون ايران روز اهدای خون ایلام سازمان انتقال خون ايران روز اهدای خون تعداد اهدا انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)

 پانته آ رمضان‌نژاد اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه‌ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی در پایان از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس