Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان موضوع «ضرورت ایجاد سالن ورزشی برای کوتاه قامتان» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیگیری؛ ودود اسحق زاده  اظهار کرد: هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل آماده حمایت از ورزشکاران کوتاه قامت این استان است اما به شرطی که مدیر انجمن کوتاه قامتان لیست جامع و کاملی از جامعه ورزشکاران کوتاه قامت استان تهیه و در اختیار ما قرار دهد.

وی افزود: پس از اعلام وجود مشکلاتی در حوزه ورزش کوتاه قامتان استان از سوی انجمن مربوطه، هیأت ورزش‌های همگانی استان لیست اعضای ورزشکار کوتاه قامتان را از این انجمن در خواست کرد تا آمار دقیق ورزشکاران و رشته‌های ورزشی مشخص شود اما متاسفانه تاکنون هیچ لیستی از سوی این انجمن تهیه نشده است.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل تاکید کرد: آماده هستیم تا ضمن مهیا کردن امکانات از جمله سالن‌های ورزشی مختلف برای کوتاه قامتان به شکل رایگان این ورزشکاران را به مسابقات نیز اعزام کنیم.

اسحق زاده تاکید کرد: علاوه بر ورزشکاران مرکز استان، نیاز است لیست ورزشکاران جامعه کوتاه قامتان شهرستان‌های استان اردبیل نیز مشخص شود تا هیأت ورزش‌های همگانی استان در چارچوب قانون حمایت‌های همه جانبه خود را از آن‌ها برقرار کند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی کوتاه قامتان فارس من هیأت ورزش های همگانی استان کوتاه قامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی عباس فلاحتی مطلق ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: به همت هئیت کشتی پهلوانی و همکاری ستاد دیه استان، جشن گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گود زورخانه یاسوج برگزار شد.

وی بیان داشت: پهلوانان و ورزشکاران زورخانه همیشه میراث دار و جلودار دستگیری نیازمندان بوده‌اند.

فلاحتی مطلق تصریح کرد: در این آئین ورزشکاران ورزش باستانی با اقتدا به مولای متقیان امیرالمومنین علی (ع) وارد گود زورخانه شدند و پس از اجرای حرکات باستانی و ادای احترام به منش مولای علی علیه السلام، برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد مبالغی جمع آوری کردند.

وی افزود: این آئین با حضور مسئولان در نهادهای زندان‌های استان، ورزش و جوانان، هئیت های همگانی و رزمی، بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضائیه و خیرین و نیکوکاران ورزشی و خانواده‌های ورزشکاران برگزار شد.

کد خبر 6090968

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان