Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@19:47:34 GMT

جدایی سردار آزمون از تیم زنیت قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۰۳۷۸

جدایی سردار آزمون از تیم زنیت قطعی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، روز گذشته در انتشار لیست بازیکنان زنیت اتفاقی عجیب رخ داد. سایت فدراسیون فوتبال روسیه در اپلیکیشن خود نام سردار آزمون در کنار 2 بازیکن دیگر زنیت را حذف کرد تا شایعات در خصوص انتقال ستاره ایرانی به دیگر تیم‌ها افزایش یابد.

سردار آزمون که دومین گلزن برتر زنیت در فصل گذشته شد از برخی تیم‌های اروپایی پیشنهاد دریافت کرده و باید دید آینده ستاره ایرانی چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بسیاری معتقدند که آزمون فصل آینده نیز در جمع قهرمان روسیه باقی خواهد ماند.

در کنار آزمون نام 2 بازیکن دیگر، دیمتری چیستیاکوف و دنیل شامکین نیز حذف شده است.

سایت اسپورت24 روسیه در خصوص این اتفاق نوشت: یقین داریم که مشکل فنی است. دمیتری در کل تابستان در کمپ تمرینی زنیت بود. او به نظر جایی نخواهد رفت و این اتفاقی که افتاده مشکل فنی اپلیکیشن بوده است.

اسپورت ویکند روسیه این اتفاق را مشکل فنی خواند ولی عنوان کرد که در بین این بازیکنان احتمال خروج سردار آزمون بیشتر از بقیه است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون زنیت آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد