Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران نسبت به گزارش تحقیق و تفحص از واگذاری املاک شهرداری تهران واکنش نشان داد. ناصر امانی منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در گفتگو با میزان در مورد گزارش تحقیق و تفحص از واگذاری املاک شهرداری تهران که صبح امروز در صحن شورای اسلامی شهر تهران قرائت شد، اظهار کرد: به نظر می‌رسد شوی تبلیغاتی شورای پنجم شهر تهران ادامه دارد و اعضای شورای شهر دور دوم گزارشات خود را ارائه کردند؛ البته گزارش قبلی را فرمانداری تهران خلاف قانون تشخیص داد و رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی مدیران شهری دوره قبل که از آن‌ها در این گزارش نام برده شده است نامه رسمی به محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران ارسال کرده و درخواست کردند بر اساس قوانین انتخابات شورا‌ها این گزارش باید در اختیار مدیران شهری سابق شهرداری تهران قرار بگیرد و در این زمینه پاسخگویی لازم صورت بپذیرد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران بیان کرد:، اما متاسفانه اعضای شورای شهر فعلی تهران هیچ توجهی به این نامه‌ها نکردند و به شخص آقای میرلوحی نیز بیش از ۳۰ بار مراجعه حضوری شده است که گزارش را در اختیار مدیران سابق شهرداری تهران قرار بگیرد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: یکسری کتاب را روی میز گذاشته و از آن عکس گرفتند و در فضای مجازی منتشر کردند که هیچ مبنای قانونی و حقوقی ندارد و به احتمال زیاد توسط فرمانداری تهران خلاف قانون شناخته شده وا رد خواهد و شد.

امانی گفت: تمام مدیرانی که عناوین آن‌ها در گزارش قرائت شده است طی نامه‌ای به محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران اعلام کردند که گزارش خوانده نشود و اگر اینکار صورت بگیرد در مراجع قضایی پیگیری می‌شود. بیشتر بخوانید: خطر ویروس دلتا برای کودکان و نوجوانان   انتهای پیام/ برچسب ها: شورای شهر تهران شورای شهر تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران شورای شهر تهران منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر دوشنبه ضمن بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران در تهران که برای روز سوم در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است، با همراهی علیرضا فخاری، استاندار تهران و تیم اقتصادی از این رویداد اقتصادی بازدید کرد.

بر اساس این گزارش وحیدی با حضور در غرفه استان تهران مستقر در سالن ۴۱ این نمایشگاه توانمندی های این استان را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است که در این بازدید که با حضور محمد علیمهری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، برگزار شد نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و چالش های پایتخت در حوزه اقتصادی را برای وزیر کشور بازگو کرد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» بزرگترین و مهم‌ترین رویداد تجاری در جهت ارتباط با بازارهای بین‌المللی در کشور ایران است که با پشتوانه سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران ششمین دوره آن از تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز و ای رویداد تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6092286

دیگر خبرها

  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • واکنش روزنامه شهرداری به افشای قرارداد ۲ میلیارد یورویی
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • واکنش معاون علمی به واگذاری سهام برخی کسب و کارهای دیجیتال