Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش از ابتدای مردادماه و همزمان با آغاز مسابقات المپیک، هر روز در سه بخش از شبکه ورزش پخش خواهد شد: بخش اول، بخش اول از ساعت ۴ بامداد تا ۱۰ صبح و بخش دوم از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۹ عصر به وقت تهران که به پخش زنده مسابقات ورزشکاران کشور و برترین مسابقات ورزشی جهان، اختصاص پیدا می‌کند؛ و در پایان بخش سوم ویژه برنامه المپیک نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۳ با حال و هوایی متفاوت به تحلیل و بررسی مسابقات برگزار شده می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پخش این برنامه از ۳ محل استودیو پخش شبکه ورزش (بخش اول)، استودیو ولیعصر (بخش دوم) و استودیو توکیو (بخش سوم) و با حضور تمامی مجریان، گزارشگران و کارشناسان تخصصی شبکه ورزش از ۱ تا ۱۷ مرداد از ساعت ۴ صبح تا ۲۳ به وقت تهران انجام خواهد شد.

 پخش زنده مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی، تحلیل و بررسی توسط کارشناسان، ارتباط با استودیو سازمان صداوسیما در مرکز رسانه‌ای توکیو (IBC)، حضور قهرمانان سابق جهان و المپیک، ارتباط تلفنی با خبرنگاران و اصحاب رسانه، پخش مستندها و معرفی ورزشکاران المپیکی کشورمان و بخش‌های مختلف و متنوع دیگر مربوط به المپیک، از مهم‌ترین بخش‌های در نظر گرفته شده برای ببیندگان شبکه ورزش در طول ایام برگزاری این مسابقات خواهد بود.

برچسب‌ها صدا و سیما توکیو المپیک توکیو تهران پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما توکیو المپیک توکیو صدا و سیما توکیو المپیک توکیو تهران شبکه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد