Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فروزنده روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته تامین اجتماعی با ارزیابی مطلوب از پیشرفت طرح صدور نسخه الکترونیک در استان افزود: ماهانه ۱۷۰ هزار نسخه الکترونیک در استان صادر می‌شود که می‌توان گفت این طرح در بخش سرپایی بیش از ۸۰ درصد اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح در حال حاضر با مشارکت حدود ۱۰۰ درصد پزشکان طرف قرارداد، ۱۰۰ درصد موسسات طرف قرار داد، بیش از ۹۵درصد پزشکان و درمانگاه‌های خصوصی و ۶۰ درصد مراکز دانشگاهی و دولتی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، طرح نسخه‌الکترونیک را مقدمه طرح پرونده الکترونیک برشمرد و تصریح کرد: این موضوع نیازمند زمان است اما با اجرای کامل تحول مهمی در خدمات‌دهی به بیماران و به ویژه ثبت سوابق بیماران شکل می‌گیرد.

فروزنده در ادامه از تداوم خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام علی(ع) خبر داد و گفت: ۸۰ تخت از ۱۵۰ تخت بستری بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است .

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد تا چنانچه با اوج موج پنجم ویروس کرونا روبرو شدیم و با کمبود تخت روبرو شدیم همانند موج چهارم کلینیک سرپایی در محوطه بیمارستان راه‌اندازی شود.

فروزنده در خصوص قطعی برق و تاثیر آن بر نحوه خدمات‌دهی به بیماران بستری کرونا نیز تصریح کرد: بیمارستان امام علی(ع) مجهز به برق اضطراری است و در زمان خاموشی هیچ مشکلی در این خصوص بوجود نیامد.

وی با بیان اینکه از ۷۰۰ پرسنل این نهاد ۲۱۵ نفر تاکنون مبتلا به کرونا شده‌اند، خاطرنشان کرد: تمامی نیروهایی که در شرایط پرخطر بودند واکسینه شدند.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با پنج مرکز درمانی سرپایی و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به جمعیتی حدود ۴۸۰ هزار نفربیمه شده سازمان معادل نیمی از جمعیت استان خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

۱۹ تا ۲۵ تیرماه هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری طرح نسخه الکترونیکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری طرح نسخه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری طرح نسخه الکترونیکی نسخه الکترونیک تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۰۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به ماده ۹ آئین نامه اجرایی بند پ ماده ۷۲ قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵ که اجازه داده است به تشخیص پزشک معالج و پذیرش همه مسئولیت‌ها توسط بیمار و پزشک و در صورتیکه اقلام دارویی خارج از فهرست رسمی دارویی کشور تنها راه درمان یک بیمار باشد دارو به صورت موردی یا تک‌نسخه ای تأمین شود؛ فهرست داروهای تک‌نسخه‌ای مورد نیاز بیماران را اعلام و با توجه به سیاست‌های خود همه شرکت‌های فوریتی و وارد کننده برای تأمین داروهای تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳ دعوت به همکاری کرد.

بنا براین گزارش؛ لازم به ذکر اینکه تعداد اعلام شده داروهای مذکور شامل، نیاز پیش‌بینی شده برای یک‌سال است و مفاد کامل مورد نظر آن اداره کل در سایت سازمان غذا و دارو به طور قابل مشاهده است.

کد خبر 6097857 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای