Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از حمایت از ۷ هزار و ۲۳۲ دانش‌آموز در سطح کشور خبر داد و گفت: زمینه دسترسی دانش‌آموزان زیرپوشش به خدمات آموزشی را فراهم می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، سید مرتضی بختیاری ظهر امروز در آئین تجلیل از مدیران نیکوکار در اجرای برنامه مدارس همدل که در سالن اجتماعات اداره‌کل کمیته‌امداد کردستان برگزار شد، از تداوم خدمات حمایتی به افراد نیازمند جامعه خبر داد و اظهار داشت: 7هزار و 232 دانش‌آموز در سطح کشور مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح ملی مدارس همدل به عنوان یک راهبرد در کمیته امداد امام خمینی(ره) به برکت اخلاص، همکاری و همدلی نیروهای آموزش و پرورش و خیرین اجرا شد، گفت: 3هزار و 507 مدرسه در سراسر کشور در این اقدام بزرگ همراهی داشته که از این تعداد هزار و 847 مدرسه غیر انتفاعی بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه طرح ملی مدارس همدل گام در مسیر اهداف امداد و در راستای توسعه تعاملات انسان‌دوستانه و خیرهانه و ایجاد زمینه تقویت بنیه دانش‌آموزان اجرا شد، خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 628 مدرسه هیئت امنای و 132 مدارس نمونه دولتی با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان در سطح کشور تلاش می‌کنند.

پیش‌بینی بسته حمایتی به نیازمندان و افراد پشت نوبت کمیته امداد و بهزیستیبزرگترین مدرسه مجازی قرآن در کمیته امداد راه‌اندازی می‌شود

وی از حمایت کمیته امداد از حدود 6هزار نخبه یتیم در سطح کشور خبر داد و بیان کرد: از اینکه خدای متعال فرصت خدمتگزاری و نوکری جامعه هدف را به ما عطا کرده، شاکر و سپاسگزاریم.

بختیاری با بیان اینکه یقیناً سیاری از این دانش‌آموزان در جایگاه‌های حساس آینده کشور قرار می‌گیرند و این افتخار بزرگی برای ماست، خاطرنشان کرد: کار امروز کمیته امداد و همه مدیران هیئت امناهای مدارس، غیر انتفاعی و مدیران نمونه دولتی در راستای ادامه راه پیامبران بوده و قطعاً آینده پیشرفت کشور در گرو کارهای امروز همه ماهاست.

وی «ارتقای دسترسی دانش‌آموزان با استعداد تحت‌پوشش  به خدمات آموزشی با کیفیت و فراهم کردن زمینه راه‌یابی به مدارس تیز هوشان» را جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد در کشور خواند و یادآور شد: حفظ کرامت دانش‌آموزان بسیار برای ما مهم و ماندگاری کار در اخلاص است. امیدوارم مدیران مدارس به این موضوع توجه کنند و استفاده از امکانات آموزشی برای کلیه دانش آموزان یکسان باشد.

انتهای پیام/484/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره دانش آموزان سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان‌ جنوبی از پرداخت بیش از ۱۰۶ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه صندوق امداد ولایت در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا گرامی‌نسب با اعلام این خبر اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان خراسان جنوبی سال گذشته در مجموع 7 هزار و 159 فقره وام به میزان 105 میلیارد و 988 میلیون تومان به تفکیک 501 فقره تسهیلات به ارزش 17 میلیارد و 428 میلیون تومان در حوزه اشتغال و خودکفایی، و مبلغ 21 میلیارد و 827 میلیون تومان تسهیلات مسکن به یک هزار و 161 نفر پرداخت کرده است. 

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان‌ جنوبی گفت: علاوه بر این تسهیلات، 5 هزار و 147 فقره تسهیلات کارگشایی به مبلغ 61 میلیارد و 73 میلیون تومان و 350 فقره تسهیلات فرهنگی شامل کمک هزینه تحصیل دانشجویان به مبلغ 5 میلیارد و 660 میلیون تومان پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: این صندوق با هدف تجمیع و مدیریت منابع مالی سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران از یک‌سو و گره‌گشایی از نیازمندی هموطنان از سوی دیگر گام در عرصه فعالیت پولی و مالی، با نیت غیرانتفاعی و خیرخواهانه گذاشته است و خیرین می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این صندوق علاوه بر برخورداری از اجر معنوی پرداخت تسهیلات به نیازمندان به کاهش صف انتظار اقشار آسیب‌پذیر در دریافت وام قرض‌الحسنه کمک کنند.

ارائه 13 هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان خراسان‌جنوبی 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌خمینی(ره) خراسان جنوبی نیز از ارائه بیش از 13 هزار خدمت مشاوره تخصصی به مددجویان استان در سال گذشته خبر داد. 

 جمشید سورگی گفت: بهره‌مندی همه اقشار جامعه تحت حمایت از  خدمات مشاوره‌ای یک ضرورت در رشد روانی و اجتماعی آنان است و  ارائه خدمات با کیفیت مشاوره‌ای  برای خانواده‌های تحت حمایت در اولویت برنامه‌های این نهاد  قرار دارد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: 7 مشاور همکار و 11 مشاور برون سپار، ارائه خدمات روانشناسی  و مشاوره‌ای به خانواده‌های تحت حمایت را برعهده دارند.

سورگی با بیان این‌که بیشترین مشکلات مراجعین حوزه مشاوره به ترتیب مربوط به مشکلات خانوادگی و زناشویی، ارتباطی و آموزشی است ادامه داد: در سال گذشته تعداد 13 هزار و 426  جلسه خدمت مشاوره در قالب مشاوره‌های فردی و گروهی  انجام شده است که از نتایج مثبت آن می‌توان به ازدواج مجدد 103 نفر از زنان مطلقه و فوت سرپرست حائز شرایط ازدواج مجدد اشاره کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل مشاوره درست و به‌هنگام در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: 69 نفر از مددجویان درگیر آسیب اعتیاد پس از دریافت خدمات تخصصی مشاوره و ترغیب به ترک اعتیاد، به مراکز مربوطه معرفی و اکنون بهبود یافته و کماکان خدمات مشاوره‌ای را دریافت تا از بازگشت مجدد آنان به آسیب جلوگیری شود.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تمامی خدمات تخصصی مشاوره روانشناسی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌