Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@13:05:18 GMT

ساعت راننده‌ F1 بریتانیایی را در ومبلی دزدیدند!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۱۶۰۲

ساعت راننده‌ F1 بریتانیایی را در ومبلی دزدیدند!

لاندو نوریس، راننده فرمول یک بریتانیایی، که برای تماشای فینال یورو 2020 به ورزشگاه ومبلی لندن رفته بود، در شلوغی ورزشگاه قربانی یک دزدی 48 هزار یورویی شد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان اتومبیل‌رانی یکشنبه شب در ومبلی لندن پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا در فینال یورو 2020 قربانی یک زورگیری شد.

لاندو نوریس که پس از پایان بازی و شکست انگلیس در هرج و مرجی که در ورزشگاه ومبلی به وجود آمده بود گرفتار زورگیران شد و ساعت 48 هزار یورویی اش را از دست داد، به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوریس یکی از افراد و چهره های مشهور ورزشی بود که در دیدار فینال یکشنبه بین ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه حاضر شدند. گروه بزرگی از هواداران انگلیسی بدون بلیت و با زور وارد ومبلی شده بودند و لاندو نیز پس از سوت پایان بازی در میان درگیری این اراذل و اوباش با دیگر تماشاگران گیر افتاد.

 

 

گزارش شده که ساعت 48،000 یورویی لاندو در مسیر رفتن به سمت ماشین اسپورت مک لارن او که درست خارج از ومبلی پارک شده بود، به سرقت رفته است.

تیم مک‌لارن اعلام کرده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و با وجودی که راننده آنها آسیبی ندیده اما به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

 

در بیانیه مک‌لارن آمده است: "تیم مسابقه ای مک‌لارن می تواند تایید کند که لاندو نوریس پس از مسابقه فینال یورو 2020 در حادثه ای دخیل بوده که طی آن ساعتی که دست داشت ربوده شده است..

خوشبختانه لاندو آسیبی ندیده است اما همانطور که قابل درک است به شدت شوکه شده است. تیم از لاندو حمایت می کند و ما مطمئن هستیم که هواداران مسابقات نیز به همراه ما برای او بهترین آرزوها را در گرندپری بریتانیا که در پیش است، دارند.

از آنجا که این مسئله اکنون یک موضوع مربوط به پلیس است، ما نمی توانیم در این باره توضیح بیشتری بدهیم."

 

 

پلیس متروپولیتن پس از پایان مسابقه فینال یورو 83 نفر را بازداشت کرد که گفته می شود از این تعداد 53 نفر در ورزشگاه ومبلی بازداشت شده اند.

پیش از آغاز مسابقه با هجوم صدها نفر از هوادارانی که بدون بلیت قصد ورود به ومبلی را داشتند، درگیری گسترده ای بین نیروهای پلیس و هواداران خاطی به وجود آمد که تا سکوهای ورزشگاه نیز کشیده شد.

یکی از مقامات پلیس در مورد این صحنه های زشت گفته است: "در طول مسابقات یورو اکثریت قریب به اتفاق مردم مسابقات را با مسئولیت و ایمنی مشاهده کرده اند و از رقابت های پیش از فینال شب گذشته لذت بردند.

با این حال صحنه های غیرقابل قبولی که در فینال دیدیم از سوی تعداد کمی از مردم برقم خورده بود که قصد داشتند از فوتبال به عنوان بهانه ای برای رفتار وحشتناک خود نسبت به سایر افراد جامعه و افسران پلیس استفاده کنند."

 

 

پیست سیلوراستون انگلیس از روز جمعه میزبان گرندپری انگلیس خواهد بود و انتظار می رود که بیش از 140 هزار تماشاگر مشتاق از نزدیک به تماشای دهمین راند از رقابت های فرمول یک در این فصل بنشینند. طبق اعلام قبلی دولت بریتانیا سیلوراستون در گرندپری انگلیس با تمام ظرفیت میزبان هواداران خواهد بود.

 

 

 

 

مسابقات فرمول یک فرمول یک یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک فرمول یک یورو 2020 فینال یورو فرمول یک یورو 2020 مک لارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!

به گزارش تابناک، سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره حواس‌پرتی رانندگان هشدار داد و گفت: متاسفانه در بسیاری از تصادفات شاهد هستیم که علت حادثه عدم توجه کافی راننده به جلو است. هر چیزی مانند دخانیات، تلفن همراه، خوردن و آشامیدن باعث حواس‌پرتی راننده شده و توجه کافی را از او می‌گیرد، بنابراین ممنوع است.

یک عادت بد در رانندگی
وی ادامه داد: به عنوان مثال، همه رانندگان می‌دانند استفاده از تلفن همراه حین رانندگی باعث حواس‌پرتی راننده می‌شود. اما متاسفانه هنوز هم این اشتباه را تکرار می‌کنند و این مسئله به یک عادت بد در رانندگان تبدیل شده است که می‌تواند فجایع بسیاری رقم بزند.

کشیر افزود: بارها مشاهده شده برخی از رانندگان که پشت چراغ قرمز متوقف می‌شوند، تا لحظه‌ای که چراغ سبز شود مدام با تلفن همراه خود مشغول هستند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این فاصله چند ثانیه‌ای که رانندگان پشت چراغ قرمز متوقف هستند، آنقدر سرگرم تلفن همراه خود و فضای مجازی هستند که حتی کشیدن ترمز دستی را هنگام توقف فراموش می‌کنند و با خودروی جلویی برخورد می‌کنند.

چرا نباید هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده کنیم؟
کشیر گفت: تلفن همراه به گونه‌ای است که وقتی فرد از آن استفاده می‌کند تمام حواسش را می‌گیرد، بنابراین از اطراف غافل شده و نمی‌تواند تصمیم درست بگیرد یا در شرایط حساس و مهم واکنش درستی داشته باشد.

وی افزود: همچنین استفاده از سایر تجهیزات تلفن متصل به گوشی نیز ممنوع است زیرا باعث انحراف ذهنی و رفتاری راننده شده می‌شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: راننده موظف است تمام هوش و حواس خود را در رانندگی به جلو معطوف دارد و به عنوان یک راننده باید از هر چیزی که باعث بر هم زدن هوش و حواس شود، اجتناب کند.

علت ممنوعیت سیگار کشیدن حین رانندگی
کشیر با اشاره به اینکه استفاده از دخانیات نیز باعث حواس‌پرتی رانندگان می‌شود؛ گفت: ماده ۱۸۰ آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت هشدار می دهد که رانندگان حق ندارند حین رانندگی دخانیات استفاده کنند زیرا علاوه بر ایجاد حواس‌پرتی، ممکن است ته‌سیگار روی لباس راننده بیفتد و حوادث ناگواری را رقم بزند.

وی افزود: همچنین راننده حق ندارد در حین رانندگی مواد خوراکی و آشامیدنی استفاده کند چراکه ممکن است یک لحظه آب در گلوی راننده پریده و باعث خفگی و واژگون شدن خودرو شود و این حادثه دیگر خودروها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

پشت چراغ قرمز این کارها را انجام ندهید
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست حتی در زمان توقف پشت چراغ قرمز یا ترافیک نیز از استعمال دخانیات، خوردن و آشامیدن و استفاده از تلفن همراه خودداری کنند و همه حواس خود را برای حفظ سلامتی خود و دیگران در رانندگی بگذارند.

آمار دخالت تلفن همراه در تصادفات
وی افزود: با توجه به تحقیقات میدانی همکاران من در پلیس راهور، یکی از دلایل اصلی افزایش تصادفات استفاده و مکالمه با تلفن همراه حین رانندگی است و متاسفانه ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است و این موضوع حتی بدون استفاده از هندزفری نیز اتفاق می‌افتد.

آمار دخالت پیامک در تصادفات
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در بررسی‌ها مشخص شد ارسال پیامک توسط رانندگان نیز به میزان ۳۷ درصد در بروز تصادفات نقش دارد.

تاثیر مکالمه تلفنی با هندزفری در تصادفات
کشیر گفت: همچنین این تحقیق نشان می‌دهد که مکالمه با هندزفری ۲۷ درصد، استفاده از نوشیدنی‌های غیرمجاز و مصرف روان‌گردان‌ها به میزان ۱۳ درصد و مصرف مواد مخدر نیز ۲۱ درصد در میزان و دلیل تصادفات نقش دارند.

کاری که مواد مخدر با راننده می‌کند
وی درباره استفاده از مخدر گفت: استفاده از مواد مخدر باعث می شود که روح و روان و سیستم اعصاب افراد تحت تاثیر قرار گیرد. همچنین باعث می شود تاری دید، کاهش شدید شنوایی ، درگیری ذهنی و مغزی , درک نکردن فاصله نیز رخ دهد بنابراین افراد نباید در این شرایط پشت فرمان بنشینند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ هشدار داد که این اعداد و ارقام مواردی نیستند که بخواهیم با آنها شوخی کنیم. شوخی با این اعداد یعنی شوخی با جان و زندگی خود و خانواده. بنابراین از رانندگان درخواست می‌کنیم عواملی را که باعث حواس‌پرتی در رانندگی می‌شوند، حذف کنند.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد