Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا طی نامه‌ای به تمامی فدراسیون‌های قاره آسیا اعلام کرد که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور تایلند و بنا به درخواست فدراسیون دوچرخه سواری این کشور، رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ جاده لغو شده است.

همچنین  زمان برگزاری دقیق این رقابت‌ها در جلسه روز یکشنبه هفته آینده که به صورت وبینار و با حضور اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا برگزار خواهد شد، مشخص و اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ جاده قرار بود از تاریخ ۱۸ لغایت ۲۳ آگوست برگزار شود. کشور میزبان پیش‌تر اعلام کرده بود تمامی شرکت کنندگان در این رقابت‌ها باید به مدت ۱۴ روز پیش از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا در این کشور قرنطینه شوند و باتوجه به عدم پذیرش کشورهای شرکت کننده، کشور تایلند این رقابت‌ها را لغو کرد.

پیش از این نیز رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کووید ۱۹ برگزار نشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون های ورزشی مسابقات قهرمانی آسیا رقابت های قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث هاشمی در پیامی عنوان قهرمانی ایران در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«اقتدار فوتسال ایران در قاره‌ی کهن، بار دیگر با حضور یک تیم منسجم و قوی در قالب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و در شرایطی که اکثر تیم‌ها نیز با رشد قابل توجهی همراه شده‌اند، به وقوع پیوست و موجبات خشنودی علاقمندان به ورزش را فراهم کرد.

با تقدیر از تیم ملی فوتسال ایران، همچنین کادر فنی و سرپرستی که پس از موفقیت در مراحل مقدماتی و حذفی، در فینال هم رقابت جذاب و جوانمردانه‌ای را با تیم میزبان پشت سر گذاشتند، این جام قهرمانی را به آنها و همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و مردم ورزش دوست، صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم زمینه‌ی حضور مقتدر این تیم شایسته در رقابت‌های جام جهانی نیز به وجود آید.»

کد خبر 6091216

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران