Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از واگذاری ۳۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای ۲ معلول این استان در هفته بهزیستی خبر داد و گفت: مراسم نمادین واگذاری این واحدها همزمان با سراسر کشور در شهر سرمست برگزار می‌شود.

دکتر «فرحناز محمدی» روز سه‌شنبه در حاشیه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا با بیان اینکه ۲۲ تا ۲۸ تیر هفته بهزیستی است، اظهار کرد: در این هفته برنامه‌های متنوعی در استان برگزار خواهد شد که با عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا شروع کردیم و امیداوریم در مسیر خدمتگزاری به جامعه هدف، دعای خیر شهدا همیشه همراه ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شعار هفته بهزیستی «گام دوم انقلاب، هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده»  افزود: مراسم واگذاری واحدهای مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۵۷ واحد مسکونی در سراسر کشور با حضور مسوولان ارشد کشوری برگزار خواهد شد.

محمدی همچنین یکی از برنامه های مهم هفته بهزیستی در استان کرمانشاه را رونمایی از سامانه رصد آسیب اجتماعی اعلام کرد و یادآور شد: برگزاری رشته‌های مختلف ورزشی ویژه معلولان را نیز در این هفته داریم.

وی از دیگر برنامه‌های هفته بهزیستی را دیدار با خانواده های جامعه هدف، برگزاری نشست‌های تخصصی، تشریح برنامه ها از طریق صدا و سیما و رسانه ها، معرفی خدمات این نهاد و همچنین برگزاری نشست خبری اعلام کرد.  

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۶۷ هزار خانوار ریزپوشش بهزیستی این استان هستند، گفت:، از این تعداد، ۳۵ هزار خانوار مستمری بگیر هستند. 

۶۳۹ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش بهزیستی کرمانشاه واگذار شده است

محمدی تاکید کرد: بهزیستی استان کرمانشاه سال گذشته ۶۳۹ واحد مسکونی با کمک سایر ارگان ها و نهادها ساخته و به مددجویان زیرپوشش دارای فرزند معلول اهدا کرد در حالیکه ۱۳۷ واحد مسکونی تعهد داشت یعنی پنج برابر تعهد خود را اجرایی کردیم.

او همچنین از اشتغالزایی ۳۶۰ نفر از مددجویان در سال ۹۹ خبر داد و افزود: در بحث اشتغال مددجویان زیرپوشش بهزیستی علاوه بر توانمند سازی، بیشترین هدف ما تامین سلامت روح و روان و جامعه پذیر کردن این افراد است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان کرمانشاه هفته بهزیستی واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۰۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل

حامد کیخسروی با اشاره به افزایش مبلغ تسهیلات بانکی طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال گفت: با پرداخت این تسهیلات با بهره پنج درصد و با اقساط ۲۰ ساله گام مهمی در مقاوم سازی مسکن روستایی استان اردبیل برداشته می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین از آغاز روند معرفی متقاضیان طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی استان به بانک‌های عامل در سال جدید خبر داد و افزود: با اجرای این طرح و با ارائه خدمات فنی در قالب نقشه‌های مهندسی، روند احداث مسکن مقاوم در برابر حوادث در روستاهای استان اردبیل تسریع می‌شود.

به گفته او، طی یک سال گذشته تمام سهمیه ساخت چهار هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق مختلف استان اردبیل جذب شده و چهار هزار واحد مسکونی روستایی برابر آخرین ضوابط فنی و عمرانی مقاوم‌سازی شد.

کیخسروی  خواستار استقبال روستاییان استان از این فرصت ویژه در سال جاری شد و گفت: استان اردبیل در اجرای طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی که با مشارکت خود روستاییان در حال اجراست، جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

او میانگین نرخ مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده در مناطق روستایی کشور را ۵۸ درصد ذکر کرد و افزود: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان اردبیل ۶ درصد بیشتر از میانگین کشوری بوده و ۶۴ درصد است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین با اشاره به شناسایی ۱۰۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۶۶ هزار واحد از این واحدهای مسکونی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده است.

او در ادامه الگوی ساخت و ساز و مقاوم‌سازی مسکن در روستاهای این استان را معیشت محور و مطابق با شرایط و نیاز روستاییان عنوان کرد و افزود: در تهیه نقشه و ساخت مسکن روستایی، مطابق با نیاز و درخواست روستاییان اقدام می‌شود تا زندگی، تولید و نیاز روستاییان آسیب نبیند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر