Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:00:34 GMT

راننده‌ F1 بریتانیایی قربانی زورگیری در ومبلی!

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۱۷۲۴

راننده‌ F1 بریتانیایی قربانی زورگیری در ومبلی!

لاندو نوریس، راننده فرمول یک بریتانیایی، که برای تماشای فینال یورو 2020 به ورزشگاه ومبلی لندن رفته بود، در شلوغی ورزشگاه قربانی یک دزدی 48 هزار یورویی شد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان اتومبیل‌رانی یکشنبه شب در ومبلی لندن پس از شکست انگلیس برابر ایتالیا در فینال یورو 2020 قربانی یک زورگیری شد.

لاندو نوریس که پس از پایان بازی و شکست انگلیس در هرج و مرجی که در ورزشگاه ومبلی به وجود آمده بود گرفتار زورگیران شد و ساعت 48 هزار یورویی اش را از دست داد، به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوریس یکی از افراد و چهره های مشهور ورزشی بود که در دیدار فینال یکشنبه بین ایتالیا و انگلیس در ورزشگاه حاضر شدند. گروه بزرگی از هواداران انگلیسی بدون بلیت و با زور وارد ومبلی شده بودند و لاندو نیز پس از سوت پایان بازی در میان درگیری این اراذل و اوباش با دیگر تماشاگران گیر افتاد.

 

 

گزارش شده که ساعت 48،000 یورویی لاندو در مسیر رفتن به سمت ماشین اسپورت مک لارن او که درست خارج از ومبلی پارک شده بود، به سرقت رفته است.

تیم مک‌لارن اعلام کرده است که تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و با وجودی که راننده آنها آسیبی ندیده اما به شدت از این اتفاق شوکه شده است.

 

در بیانیه مک‌لارن آمده است: "تیم مسابقه ای مک‌لارن می تواند تایید کند که لاندو نوریس پس از مسابقه فینال یورو 2020 در حادثه ای دخیل بوده که طی آن ساعتی که دست داشت ربوده شده است..

خوشبختانه لاندو آسیبی ندیده است اما همانطور که قابل درک است به شدت شوکه شده است. تیم از لاندو حمایت می کند و ما مطمئن هستیم که هواداران مسابقات نیز به همراه ما برای او بهترین آرزوها را در گرندپری بریتانیا که در پیش است، دارند.

از آنجا که این مسئله اکنون یک موضوع مربوط به پلیس است، ما نمی توانیم در این باره توضیح بیشتری بدهیم."

 

 

پلیس متروپولیتن پس از پایان مسابقه فینال یورو 83 نفر را بازداشت کرد که گفته می شود از این تعداد 53 نفر در ورزشگاه ومبلی بازداشت شده اند.

پیش از آغاز مسابقه با هجوم صدها نفر از هوادارانی که بدون بلیت قصد ورود به ومبلی را داشتند، درگیری گسترده ای بین نیروهای پلیس و هواداران خاطی به وجود آمد که تا سکوهای ورزشگاه نیز کشیده شد.

یکی از مقامات پلیس در مورد این صحنه های زشت گفته است: "در طول مسابقات یورو اکثریت قریب به اتفاق مردم مسابقات را با مسئولیت و ایمنی مشاهده کرده اند و از رقابت های پیش از فینال شب گذشته لذت بردند.

با این حال صحنه های غیرقابل قبولی که در فینال دیدیم از سوی تعداد کمی از مردم برقم خورده بود که قصد داشتند از فوتبال به عنوان بهانه ای برای رفتار وحشتناک خود نسبت به سایر افراد جامعه و افسران پلیس استفاده کنند."

 

 

پیست سیلوراستون انگلیس از روز جمعه میزبان گرندپری انگلیس خواهد بود و انتظار می رود که بیش از 140 هزار تماشاگر مشتاق از نزدیک به تماشای دهمین راند از رقابت های فرمول یک در این فصل بنشینند. طبق اعلام قبلی دولت بریتانیا سیلوراستون در گرندپری انگلیس با تمام ظرفیت میزبان هواداران خواهد بود.

 

 

 

 

مسابقات فرمول یک فرمول یک یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسابقات فرمول یک فرمول یک یورو 2020 فینال یورو فرمول یک یورو 2020 مک لارن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس

طرفداری | بازیکن سابق استقلال در تهران مورد حمله سارقین موتورسوار قرار گرفته است.

امین منوچهری در گفتگو با ورزش 3 ماجرای سرقت و خفتگیری از سوی چند موتورسوار را شرح داده است:

در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد. بارها همین اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد. باز خدا را شکر که به خودم آسیبی وارد نشد!

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • حمله به امین منوچهری و زورگیری: بارها در اتوبان چمران این اتفاق رخ داده؛ پیگیری نمی‌کنم چون فایده ندارد! + عکس
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • عامل حذف تاریخی رئال به بایرنی‌ها روحیه داد!‏
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی