Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:08:59 GMT

«قطع فوری» آماده نمایش شد/ اکران «سیاه‌باز» از فردا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۲۲۳۸

«قطع فوری» آماده نمایش شد/ اکران «سیاه‌باز» از فردا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، پس از نهایی شدن موسیقی متن قیلم «قطع فوری» توسط یوگنی گرینکو (Evgeny Grinko) آهنگساز اهل روسیه و انجام امور لابراتواری، جدیدترین اثر مریم بحرالعلوم در مقام تهیه‌کننده و کارگردان آماده نمایش شده است و پس از دریافت مجوزهای لازم، برای پخش داخلی و خارج از کشور آن برنامه‌ریزی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی که زمستان سال گذشته مقابل دوربین رفت، روایتگر قصه‌ای در یک شب کرونایی‌ست که زمین لرزه‌ای تهران را می‌لرزاند و بازیگران آن عبارتند از: سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، محمدرسول صفری، یاسمن ترابی، سادیا جلالی‌پور، سیاوش چراغی‌پور، سوگل طهماسبی، شقایق فراهانی، روشنک عجمیان، الهه منصوریان، سیداحمد‌‌ حسینی، ساسان کریمی و آخرین نقش‌آفرینی علی انصاریان.

 

 

 

 

* اکران «سیاه باز» از فردا 

 فیلم سینمایی «سیاه باز» به کارگردانی حمید همتی و تهیه کنندگی علی قائم مقامی که پاییز سال گذشته تولید شد، از چهارشنبه ۲۳ تیر در سینماهای کشور اکران می‌شود. 

«سیاه باز» موضوعی اجتماعی معمایی دارد و نخستین فیلم سینمایی حمید همتی است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: سام قریبیان، افسانه بایگان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، علی رهبری، المیرا دهقانی، حامد بیسادی، مصطفی حبیبی منش، نوید کوه فلاح، پیمان صفا، صدیقه تقی زاده و با حضور آتیلا پسیانی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطع فوری سیاه باز فیلم اکران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، با دستور رییس سازمان سینمایی کشور، کلیه آثار سینمایی خارجی که در پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شوند، باید تاییدیه سازمان سینمایی را جهت نمایش از این سکوها اخذ کنند.

محمد خزاعی در این نامه خطاب به معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، با اشاره به حضور پررنگ آثار سینمایی خارجی (شامل آثار مستند، کوتاه، انیمیشن و آثار بلند سینمایی) در سکوهای نمایش فیلم کشور آورده است:

با استناد به ابلاغیه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص ایجاد ساز و کار راه‌اندازی بخش نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر سکوهای نمایش فیلم، از این پس عرضه این آثار منوط به اخذ تاییدیه نمایش از سازمان سینمایی است.

در این نامه بر تهیه ساز و کارهای لازم جهت تشکیل و اداره این مجموعه نظارتی و نیز تدوین دستورالعمل نحوه نظارت و صدور تاییدیه محتوایی فیلم‌ها و آثار سمعی و بصری متقاضی نشر بر سکوهای نمایش فیلم تاکید شده است.

خزاعی در این نامه همچنین تدوین ضوابط ناظر بر فیلم‌های خارجی متقاضی نشر بر بسترهای نمایش فیلم و نیز برگزاری جلسات مختلف با بخش‌های مربوطه را خواستار شده است.

با توجه به اهمیت نظارت بر آثار سینمایی خارجی و پایش محتوایی این آثار صدور این ابلاغیه فصل تازه‌ای در تخصصی شدن و تمرکز بیشتر بر ماهیت آثار خارجی ارزیابی می‌شود.

کد خبر 6094485 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تأییدیه سازمان سینمایی؛ شرط پخش فیلم خارجی از پلتفرم‌ها
  • آثار سینمایی خارجی پلتفرم‌ها تحت نظارت سازمان سینمایی قرار گرفت
  • عرضه فیلم‌های خارجی پلتفرم‌ها زیر نظر سازمان سینمایی رفت
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج