Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@03:07:13 GMT

سهامداران از مدیر عامل خودروسازی تسلا طلبکار شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۲۳۳۲

سهامداران از مدیر عامل خودروسازی تسلا طلبکار شدند

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشا تودی، ایلان ماسک، یکی از ثروتمندترین افراد جهان و بنیانگذار شرکت خودروسازی تسلا به خاطر خرید یک شرکت دیگر با پول تسلا که دوباره خانواده خودش آن را بنیانگذاری کرده بود، پایش به دادگاه باز شده است.

سهامداران تسلا از ایلان ماسک به خاطر خرید این شرکت به نام سولار سیتی، شکایت کرده و گفته‌اند که ماسک 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 میلیارد دلار پول شرکت خودروسازی را برای خرید این شرکت هزینه کرده است.

سهامداران تسلا می‌گویند، شرکت سولار سیتی در آستانه ورشکستگی بود و ماسک توانسته با خرید آن به وسیله پول تسلا هم به خودش سود برساند و هم از نابودی سولار سیتی جلوگیری کند. 

در سال 2016 ماسک 22 درصد سهام سولار سیتی را در اختیار داشت و این شرکت توسط پسرعموهایش تأسیس شده بود. در آن زمان ماسک همزمان با مدیریت تسلا، رئیس هیات مدیره سولار سیتی هم بود. سهامداران خواستار آن هستند که دادگاه برای بازگشت پول تسلا که برای خرید سولار سیتی خرج شده بود حکم دهد. 

از آن طرف ماسک گفته که این معامله عادلانه بوده و توسط سهامداران وقت و هیات مدیره این شرکت مورد تایید قرار گرفته بوده است. 

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: تسلا ورشکستگی سهامداران اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • ربات انسان نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • حراج تاریخی ایلان ماسک: خدمتکار خانگی انسان‌نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • حراج تاریخی ایلان ماسک : خدمتکار خانگی انسان‌ نما، زیر ۳۰ هزار دلار
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​