Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جروزالم پست؛ هکر‌های DragonForce اطلاعات شخصی صد‌ها هزار دانشجوی صهیونیست را به سرقت برده و شروع به انتشار اطلاعات آن‌ها از جمله نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس خانه به صورت آنلاین کرده اند. این گروه هدفشان از این حمله را افشاگری‌هایی علیه فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونیستی عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بزرگترین حمله سایبری به نهادهای دولتی ۲۴ کشور دنیا حمله به پایگاه داده AcadeMe 

حمله سایبری توسط گروهی اعلام شد که خود را DragonForce در مالزی می‌نامند. این گروه در پیامی که به یک فروم در این سایت ارسال شده بود، از هکر‌ها، سازمان‌های حقوق بشری و فعالان خواست که علیه رژیم اشغالگر قدس مبارزه کنند. جزئیات اطلاعات هک شده ابتدا با استفاده از برنامه تلگرام در گروه‌های مالزی به اشتراک گذاشته شد. هکر‌ها ادعا کردند که اطلاعات تعداد زیادی از گذرنامه‌های اتباع رژیم اشغالگر را نیز به سرقت بردند و گفتند که بر علیه تعدادی از بانک‌های این رژیم مانند بانک لئومی و بانک میزراهی هم حملاتی سایبری انجام دادند.

هکر‌های مالزیایی که پشت این نقض داده‌ها هستند، ظاهراً اطلاعات موجود در وب سایت AcadeMe که یکی از بزرگترین شبکه‌های استخدام برای دانشجویان و فارغ التحصیلان متقاضی کار در این رژیم هستند را هک کردند. AcadeMe با موسسات آموزش عالی برجسته از جمله دانشگاه بن گوریون از Negev، دانشگاه تل آویو، دانشگاه بار-ایلان، Technion و دانشگاه حیفا و همچنین بسیاری از کالج‌ها کار می‌کند.

مه بروکس-کمپلر، متخصص امنیت سایبری که گروه Think Cyber ​​Safe را در فیس وک اداره می‌کند، در حال بررسی میزان اطلاعات هک شده است. کمپلر دریافت که جزئیات اطلاعات حدود ۲۸۰ هزار دانشجو از سال ۲۰۱۴ تاکنون همراه با حدود ۱۰۰ هزار آدرس ایمیل به بیرون درز کرده است. وی هشدار داد که می‌توان از این جزئیات در حملات سایبری متمرکز بر روی افرادی که در AcadeMe ثبت نام کرده اند، استفاده کرد.

در دسامبر سال گذشته، یک گروه هک که خود را Black Shadow می‌نامید، با سرقت اطلاعات مشتری خواستار باج و دزدی در شرکت بیمه Shirbit شد و اعلام کرد در صورت پرداخت نکردن باج اطلاعات را در اینترنت منتشر می‌کند. این شرکت از پرداخت پول خودداری کرد و بعداً هکر‌ها گفتند که اطلاعات را در دارک وب فروخته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هکرهای ناشناس هک اطلاعات هک شدن هکر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آنها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

کد خبر 6092378

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • جزئیات سناریوی رژیم‌صهیونیستی برای حمله به رفح
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • آکسیوس: ۶۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا بازداشت شده‌اند
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا