Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دستگاه قضا انتظار دارم هر چه سریع تر عوامل آتش‌سوزی در گچساران را شناسایی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گچساران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های نارک و خامی خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد، عوامل اجرایی از مدیریت بحران، منابع طبیعی، محیط زیست و مردم خودجوش پای کار هستند و تلاش می‌کنند آتش مهار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور استاندار، معاونان و فرماندار گچساران و همه کسانی که علاقه مند به محیط زیست و منابع طبیعی هستند، افزود: لازم بود در این شرایط سخت از نزدیک از همه عزیزانی که چند روزی است در این منطقه حضور دارند تقدیر و تشکر کنم.

آخرین جزئیات از آتش سوزی جنگل‌های گچساران؛ نارک خاموش شدآتش‌سوزی جنگل‌های نارک گچساران همچنان ادامه دارد/ علت آتش‌سوزی هنوز مشخص نیستآخرین اخبار از آتش‌سوزی جنگل‌های گچساران؛ شعله‌های آتش بیداد می‌کند

حسینی بیان کرد: چیزی که از دستگاه‌های ذی‌ربط مطالبه داریم اینکه عوامل دست‌اندرکار که این حریق را به جامعه تحمیل کردند شناسایی شوند اگر آتش‌سوزی عمدی بوده با نگاه عمدی و اگر سهوی بوده با نگاه سهوی برخورد قاطع صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه همه ساله شاهد آتش‌سوزی گسترده در منابع طبیعی هستیم بهتر است مناطق جنگلی استان در فصل گرما تقسیم‌بندی و کسانی برای حفاظت و حراست از جنگل‌ها مشخص شوند تا در موقع آتش‌سوزی در نخستین فرصت مهار شود.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحی استان را متحمل هزینه کمتری می‌کند، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی تقاضامند هستم هر چه سریع تر عوامل دخیل در آتش‌سوزی‌ها به ویژه آتش‌سوزی گچساران را شناسایی کند.

انتهای پیام/544/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل ها و مراتع آتش سوزی جنگل ها و مراتع آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد

مهرجو فرخی با بیان اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۰.۹ درصد کاهش داشته است گفت: عمده کالا‌های جابه جا شده شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و سایر محصولات کشاورزی بود.   معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعالیت داشتند بیان کرد: بر اساس کارت هوشمند صادره جهت ناوگان تعداد یک هزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت و هزار و ۹۹۷ نفر راننده در حوزه حمل و نقل کالا به دریافت کارت هوشمند اقدام کردند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت