Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "محمدرضا داورزنی" روز سه شنبه در جمع اعضای هیات والیبال استان همدان و مجمع انتخابات این هیات، اظهار داشت: تیم والیبال بزرگسالان ایران نسبت به دوره قبلی المپیک بهتر و قویتر شده به نحوی که امیدواریم جزو ۴ تیم برتر این دوره از رقابت ها قرار بگیریم.

وی افزود: هدفگذاری فدراسیون والیبال در المپیک توکیو نیز قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است و این توانایی به خوبی در بازیکنان و کادر فنی تیم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی یادآور شد: تیم ملی والیبال بزرگسالان شنبه آینده عازم توکیو می‌شود و از دوم مرداد رقابت‌ها برابر جدول آغاز خواهد شد.

رییس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: در ۱۵ سال گذشته با برنامه و منسجم کار و تلاش کردیم تا رویاهای والیبال کشور را به منصه ظهور برسانیم و در مسابقات رسمی در مصاف با تیم‌های ملی دنیا خوش بدرخشیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما در لیگ جهانی توانستند قدرت‌های دنیا را شکست دهند، گفت: امروزه ده‌ها شبکه معاند در حال تبلیغ علیه نظام هستند اما جوانان ما در دنیا نشان دادند آنچه که از این رسانه‌های وابسته به دلارهای نفتی بیان می‌شود، کذب محض است.

وی در خصوص حریفان والیبال ایران در توکیو نیز گفت: در المپیک بهترین تیم‌های دنیا حضور دارند اما ملی پوشان ایران نیز با تمام توان برای کسب افتخار و شاد کردن دل مردم در این عرصه حاضر شده اند.

داورزنی با تاکید بر اینکه اطمینان می‌دهم ملی پوشان والیبال در المپیک توکیو دل مردم را شاد می‌کنند، گفت: تیم‌های جوانان، نوجوانان و بانوان کشور نیز در حال تلاش و آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی هستند.

وی با اشاره به اینکه ورزش والیبال بسیار با برنامه کار می‌کند، گفت: کسب موفقیت در این مسیر بدون همکاری هیات‌های استانی میسر نمی شود چراکه هیاتها بازوان فدراسیون در استان‌ها هستند.

وی تاکید کرد: استان همدان یکی از استان‌های مستعد و توانمند ورزش کشور به خصوص در رشته والیبال است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶ تیم دسته یک و ۱۶ تیم لیگ برتری در بخش والیبال مردان فعال هستند، گفت: در والیبال چندین ورزشکار لژیونر داریم که در اروپا بازی می‌کنند و یا در آینده به تیم های خارجی خواهند رفت.

رییس فدراسیون والیبال اظهار کرد: تیم ملی والیبال بانوان نیز از اقصی نقاط کشور نماینده دارد که همدان هم باید سهم خود را در تیم‌ها و لیگ‌های مختلف کسب کند.

به گزارش ایرنا، در مجمع انتخابات رئیس هیات والیبال همدان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، "حمید بادامی نجات" با کسب ۱۴ را از ۱۵ رای ماخوذه برای مدت چهار سال سکان هدایت هیات استان را بدست گرفت.

برچسب‌ها همدان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال المپیک توکیو اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال همدان محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال المپیک توکیو اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی

میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به غیبت محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی والیبال گفت: هر فردی اگر فرصت داشته باشد که در تیم ملی به مردم خدمت کند، حتماً این کار را می‌کند و اگر کسی غیر از این فکر کند و منافع شخصی خود را از منافع ملی و خوشحالی مردم ایران بالاتر ببیند قطعا اشتباه می‌کند.

دریافت 56 MB

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی ایران: این رقیب را بکش و زنده بمان!
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد