Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد موارد بستری کرونا در اصفهان افزایش چشمگیری داشته است و ظرفیت تخت بیمارستان‌های امین و خورشید به طور کامل تکمیل شده و در بیمارستان‌های شریعتی و غرضی نیز حدود ۱۶۰ بیمار بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:  بیمارستان عیسی ابن مریم و بیمارستان آیت الله کاشانی که مرکز تصادفات اصفهان هستند اعلام شده آماده پذیرش بیماران کرونایی باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به اینکه اگر شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود در این موج تعداد بیماران نیازمند خدمات بستری به بیش از سه هزار بیمار در شبانه روز می‌رسد، گفت: این موج نسبت به موج‌های قبلی، تخت‌های بستری بیشتری را اشغال می‌کند.

کلیدری خاطرنشان کرد: اگر با همین روند پیش برویم تمام بیمارستان های بزرگ شهر اصفهان درگیر کرونا خواهند شد از جمله  بیمارستان های تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، همچنین خدمات غیراورژانسی و غیر کرونایی بیمارستان های خصوصی و خیریه نیز  به مرور زمان متوقف می شود تا برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی آماده شوند.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی اصفهان مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ظرفیت سد دز تکمیل شد