Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: همزمان با روز ملی ازدواج ۵۰۰ زوج نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد پس از دریافت سری کامل جهیزیه راهی خانه بخت شدند. - اخبار استانها -

جمال شیبه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اهواز  اظهار داشت: ایجاد تسهیلات برای ازدواج جوانان نیازمند و به خصوص تحت تکفل کمیته امداد از مهمترین اهداف این سازمان در طی چند سال اخیر است که هر از چند گاهی با کمک خیرین جهیزیه تعدادی از جوانان نیازمند تهیه و به آنان توزیع اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال و در سالروز پیوند آسمانی حضرت امیر (ع) و حضرت زهرا (س) و روز ملی ازدواج، 500 سری جهیزیه با کمک خیرین خوزستانی، تهیه و میان زوج‌های نیازمند استان توزیع شد تا سهم بالایی در تحکیم بنیان خانواده داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته مجموعاً 3 هزار و 500 سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است که در راستای ترویج فرهنگ مقدس ازدواج بسته‌های فرهنگی میان خانواده‌های تحت حمایت این کمیته توزیع شده است.

116 طرح اشتغال‌زایی بنیاد کرامت رضوی در خوزستان آغاز به کار کردمسئولان حوزه آب خوزستان بین مردم حاضر شوند/ مدیران استان پاسخگوی مطالبات کشاورزان باشندفرمانده سپاه استان خوزستان: 60هزار بسته معیشتی در دهه ولایت در مناطق محروم توزیع می‌شود

شیبه در خصوص سهم خیرین در این امر مقدس بیان داشت: سهم بزرگی از هزینه‌های اختصاصی جهت ازدواج جوانان بی‌بضاعت وابسته به افتتاح حساب قرض‌الحسنه در صندوق امداد ولایت است که از آن طریق وام برای ازدواج جوانان تامین می‌شود.

وی در ادامه افزود: ارزش هر سری جهیزیه به زوج‌های جوان، مبلغ 25 میلیون تومان است که شامل تلویزیون، فرگاز، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و . . . است که همه از تولیدات داخلی و در جهت حمایت از تولید داخل است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان بیان داشت: باهدف افزایش ازدواج‌های پایدار و ترویج سبک زندگی اسلامی و کاهش آمار طلاق، کارگاه های مختلف آموزشی با موضوعاتی چون آیین همسرداری، جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، ازدواج سالم، فرزند پروری و اخلاق در خانواده برای زوج‌های جوان به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های غیرحضوری و ارائه خدمات مشاوره قبل و بعد از ازدواج باهدف ازدواج آگاهانه و تشکیل زندگی پایدار از دیگر خدمات کمیته امداد برای ترغیب جوانان به ازدواج و تحکیم خانواده است.

انتهای پیام/331/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از حمایت ۵ هزار و ۱۴۰ معلم در این استان از ایتام و محسنین خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: توانمندسازی مددجویان و کاهش فقر تحصیلی از مهم‌ترین برنام‌های کمیته امداد است.

او با اشاره به پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی به دانش‌آموزان، اضافه کرد: معلمان همواره در پویش‌های احسان و نیکوکاری پیش‌قدم بوده‌اند.

توزیع 62 میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان با تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی معلمان، یادآور شد: 5هزار و 140معلم در این استان حامی ایتا و محسنین هستند.

شیخ‌پور بیان کرد: معلمان لرستان حمایت از 9 هزار و 710 نفر را به‌عهده گرفته‌اند و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه به حساب این افراد واریز می‌کنند.

او با اشاره به مشارکت معلمان در طرح ایتام و اکرام، اعلام کرد: معلمان لرستان 5 میلیارد و 500 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و محسنین این استان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان