Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:35:22 GMT

حال ناخوش بیمارستان ولی عصر(عج) بافق

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۳۵۶۷

حال ناخوش بیمارستان ولی عصر(عج) بافق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی عصر (عج) بافق، گفت: در این بیمارستان ۱۵ نفر بیمار کرونایی بستری هستند که از خدمات پزشکی راضی هستند، اما از خدمات بیمارستان گلایه دارند.

او افزود: مسائل و مشکلاتی مطرح شد که به سرعت پیگیری و برای ارتقا وضعیت بیمارستان، شرایط موجود اصلاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد به پروژه بیمارستان ۹۶ تخت خوابی این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد و کار با سرعت مطلوبی در حال انجام است.

نوری شادکام همچنین با اشاره به موج جدید کرونا در استان، گفت: این موج یکی از سنگین‌ترین و وسیع‌ترین موج‌ها در استان است به طوری که امروز ۷۶۹ نفر بیمار با درگیری متوسط و ۱۲۲ بیمار با درگیری شدید در بیمارستان ها بستری هستند.

او افزود: حدود هزار و ۵۰۰ بیمار هر روز تزریق داروی کرونا را  دارند که این اقدام  عظیمی در استان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه تاکنون سه درصد جمعیت استان دو دوز واکسن را دریافت کرده اند، ادامه داد: واکسیناسیون در استان در حال انجام است، اما سرعت کار خوب نیست.

او بر ضرورت همکاری همگان برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس بیمارستان دولتی واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان