Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بازیکن ۲۷ ساله تیم ملی ایران در جولای ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۷ میلیون پوند که در آن برهه رکورد خریدهای باشگاه برایتون را شکست، به این تیم ملحق شد اما از ابتدای پیوستن به مرغ‌های دریایی تاکنون ۶۱ بازی انجام داده و تنها چهار گل به ثمر رسانده و برای چندمین بار از زمان حضور وی در لیگ جزیره، باردیگر زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی جهانبخش از برایتون به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مصدومیت از ناحیه همسترینگ و دوری هفت ماهه جهانبخش از مستطیل سبز در عملکرد ضعیف وی نقش آفرینی کرده اما وینگر ایرانی انتظارات را برآورده نکرده است به ویژه با توجه به مبلغ هنگفت قراردادش.

حالا مرد ایرانی با بازگشت به لیگ برتر هلند ارتباط داده شده اما آیا این بار اِمکس را ترک می‌کند؟

تارنمای ساسکس‌لایو به منظور روشن کردن این موضوع به بررسی اظهارات قبلی جهانبخش و مدیران برایتون و همچنین اتفاقاتی که ممکن است در پیش باشد، پرداخته است.

براساس گزارش آتلانتیک، باشگاه فاینورد خواستار به خدمت گرفتن جهانبخش بود اما این باشگاه، تنها تیم علاقه‌مند به وی محسوب نمی‌شود.

هنوز مشخص نیست که جهانبخش پس از همراهی تیم ملی ایران، هم تیمی‌های خود را در باشگاه برایتون در کمپ تمرینی که در اسکاتلند برگزار می‌شود، همراهی خواهد کرد یا خیر.

جهانبخش در لیگ هلند موفقیت قابل توجهی به دست آورد؛ وی پیش از امضای قرارداد با برایتون، در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ در جریان ۳۹ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده بود.

ستاره اسبق لیگ برتر هلند هنوز دو سال دیگر با برایتون قرارداد دارد و مرغ‌های دریایی شاید بخواهند بخشی از مبلغی را که بابت وی پرداخت کردند، به دست آوردند.

براساس گزارش‌ها، مرد ایرانی در سالانه بیش از ۲ میلیون پوند درآمد داشته و در نتیجه جدایی وی می‌تواند از حیث مالی بار قابل توجهی را از دوش باشگاه برایتون بردارد.

موضع برایتون

«گراهام پاتر» سرمربی برایتون در ژانویه در پاسخ به پرسشی در مورد جهانبخش و قرار گرفتن در فهرست مازاد گفت: او نمی داند که این خبرها از کجا نشات می‌گیرد و این موضوع برای او یک راز است؛ اما او هنوز بخشی از تیم و عضو گروه است. مقابل آرسنال بازی کرد و خوب تمرین می‌کند. او هر روز تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد. او یکی از بازیکنان ما است و تلاش می‌کنیم تا به پیشرفتش کمک کنیم. بدیهی است که دوست دارد بیشتر در ترکیب باشد و این موضوع طبیعی است. به هیچ وجه با علی مشکلی نداریم.

جهانبخش در دیدار برای ولورهمپتون، وستهم، منچسترسیتی و آرسنال که چهار دیدار پایانی برایتون در لیگ جزیره بود، در ترکیب اصلی به میدان رفت.

درحالیکه پاتر همواره از جهانبخش تعریف و تمجید کرده اما ستاره ایرانی ماه آینده ۲۸ ساله می شود و مسلما در این برهه از دوران فوتبالی خود، دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد.

نتیجه‌گیری

به نظر دوران سه ساله حضور جهانبخش در برایتون به روزهای پایانی خود نزدیک می شود؛ بازیکنان دیگری در برایتون هستند که بی شک بیشتر از وی در ترکیب مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بازیکن ایرانی دیگر طاقت نیمکت نشینی را ندارد.

گفته می‌شود باشگاه فاینورد قصد دارد وی را به عنوان جایگزین استیون برگ‌هوس خریداری کند.

جهانبخش در صورت جدایی از برایتون، به واسطه گل قیچی برگردانش به چلسی در شب سال نو میلادی (۲۰۲۰) همواره در یاد هواداران مرغ‌های دریایی خواهند ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ایران برایتون چلسی برایتون تیم ملی ایران چلسی علیرضا جهانبخش لیگ برتر انگلیس مرغ های دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشور‌های همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، سردار علیرضا تنگسیری در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره فرهنگی و هنری خلیج فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: نام بزرگ خلیج فارس در تاریخ ثبت است و کسی نمی‌تواند این اسم را تغییر دهد، باید از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این جشنواره تشکر کرد.

وی افزود: جوانان بدانند ۱۰ اردیبهشت افتخاری برای ایرانیان است، در سال ۱۶۲۲ میلادی دلاورمردان این سرزمین این منطقه مهم را آزاد کردند که افتخارش برای تمام ملت است، دلاورمردان ایرانی جرون را هرمز و گمبرون را بندرعباس کردند و نشان دادند ایران و ایرانی در برابر استکبار از هر نوعش ایستادگی می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: مردم هرمزگان و بوشهر افتخار دارند با سه دشمن در دهه‌های گذشته مبارزه کرده‌اند هم با امپریالیسم، هم با استکبار جهانی و هم با نوکر استکبار که به تمامیت ارضی حمله کرد مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند.

وی تصریح کرد: مسئله فرهنگ مربوط به همه است و افتخار خلیج فارس و این مسئله که «خلیج فارس همیشه ماندن» برای همه ملت است و نمی‌توان آن را با گروه سیاسی و مباحث این چنینی گره زد اینجا مرقد بزرگان ماست ما اینجا هستیم و می‌میریم، پای ما در این سرزمین بند است.

دریادار تنگسیری گفت: امروز خلیج فارس اهمیت زیادی دارد. ذاتا خلیج فارس متعلق به ایران و کشور‌های همسایه است، اما اسمش را با کسی تقسیم نخواهیم کرد ما با ۱۳۵۵ کیلومتر مرز دریایی طولانی‌ترین ساحل را داریم و اگر جزایر را نیز محاسبه کنیم به ۵۸۰۰ کیلومتر ساحل می‌رسد.

وی تاکید کرد: ما عمیق‌ترین مسیر دریانوردی خلیج فارس را در آب‌های ایران داریم، آبراه بین‌المللی از بین جزایر ما عبور می‌کند، اهمیت خلیج فارس به سهم آن در صادرات نفت و گاز بر نمی‌گردد اهمیت آن بسیار بیشتر است که موجب شده پرتغالی‌ها ۱۱۷ سال اینجا بمانند و نشان می‌دهد خلیج فارس در اختیار ماست و باید از آن برای نسل‌های آینده حراست کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما از همین مرز‌ها دفاع می‌کنیم و محکم پایش ایستاده‌ایم، گذشت زمانی که کشتی نفتکش ما را در زمان طاغوت از می‌گرفتند، امروزه می‌دانند اگر نفتکشی از ما ببرند جبران خواهیم کرد، نفتکش ما را بردند به جایش نفتکش آن‌ها را گرفتیم و مجبور شدند آن نفتکش را آزاد کنند که این یعنی اقتدار ایران و ایرانی.

دیگر خبرها

  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش