Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم فرش قرمز فیلم «قهرمان» با حضور اصغر فرهادی کارگردان و نوبسنده این فیلم به همراه برخی عوامل و بازیگران آن، در جشنواره فیلم کن برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، اصغر فرهادی در گفتگویی کوتاه روی فرش قرمز جشنواره کن درباره برگزاری این رویداد هنری در شرایط کرونایی گفت: باورم نمی شود که این جشنواره در حال برگزاری است و از مسئولان جشنواره کن برای مهیا کردن شرایط برگزاری جشنواره ، تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کارگردان برگزیده اسکار درباره موضوع فیلم جدید نیز گفت: با وجود این که همه آثار فیلمساز در یک مسیر مشابه هستند، اما هر فیلم کشف جدیدی است و زوایایی را که شاید در دیگر فیلم ها به آن کمتر پرداخته شده را برجسته می کند و ادعا می شود که فیلمساز باید فیلم به فیلم، عمیق تر شود. 

او همچنین هدف از ساخت فیلم «قهرمان» را در درجه اول تعریف یک قصه خوب برشمرد که مخاطب را خسته نکند و این موضوع را مهم ترین هدف در قدم اول دانست.

امیر جدیدی بازیگر نقش اصلی فیلم «قهرمان» نیز تجربه کار با اصغر فرهادی را فوق العاده توصیف کرد و گفت: مهم تر از فراگرفتن هنر از ایشان، اخلاق و انسانیت را از آقای فرهادی یاد گرفتم. 

جدیدی درباره تجربه حضور روی فرش قرمز جشنواره کن نیز گفت: بسیار لذت بخش و باعت افتخار است که با فیلم آقای فرهادی در این جشنواره شرکت می کنم. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اصغر فرهادی فستیوال کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، کودکان دارای اختلال اوتیسم، سندروم دان وکم توان ذهنی در بوستان شهید چمران کرج در محیطی شاد ورزش کردند و شرکت کنندگان یک روز شاد را تجربه کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • برگزاری جشنواره ورزشی فرزندان اوتیسم در کرج
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • خبرهایی از ساخت دو فیلم درباره امام رضا(ع) و اقبال لاهوری
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی