Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:18:33 GMT

شهردار تهران: کمبودهای ورزشی را برطرف می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۴۵۵۷

شهردار تهران: کمبودهای ورزشی را برطرف می‌کنیم

به گزارش ایرنا، پیروز حناچی روز سه شنبه در نشست صمیمانه با جمعی از ورزشکاران کاروان اعزامی به المپیک توکیو گفت: ورزشکاران و هنرمندان از خصیصه ای برخوردارند که سیاستمداران معمولا از آن بی بهره اند و می توانند بدون هزینه و به شکل موثر نام کشور خود را در جهان مطرح کنند در حالی که سیاستمداران نمی توانند چنین کاری انجام دهند مگر اینکه مانند نلسون ماندلا خصایص خاص انسانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تهران گفت: باید این انتظار را از وزرا داشته باشید، چرا که تهران تنها استانی است که در کنار مدیران محلی، روسای سازمانها و تشکیلات اصلی کشور هم حضور دارد و مسئولان محلی معمولا در سایه قرار می گیرند.

حناچی ادامه داد: در شهرستانها علاوه بر امکاناتی که وزارت ورزش تهیه می کند، افراد خیر نیز کمک می کنند. البته این بضاعت در تهران بیش از شهرستان وجود دارد که باید از آن استفاده کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران المپیکی کشور یادآور شد: امیدوارم بیش از این برای کشور افتخار آفرینی کنید و این تلاش ها را قدر می نهیم. به عنوان کسی که در ورزش فعالیت داشته می دانم که یک ورزشکار حرفه ای از وقت انرژی، خانواده و زندگی خصوصی خود می گذرد تا به این موفقیت برسد.  

شهردار تهران گفت: در این شرایط کرونایی که کشور ما در مقابله با آن به دلیل تحریم و شرایط اقتصادی عقب تر از بعضی کشورها است، امیدواریم که لبخند را روی لبهای مردم بنشانید و ما هم در زمان برگشت کاروان از توکیو بتوانیم اخبار بهتری را به شما ارائه کنیم.

برچسب‌ها پیروز حناچی شهرداری تهران المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروز حناچی شهرداری تهران المپیک توکیو پیروز حناچی شهرداری تهران المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر

عبدالرضا داوری، فعال سیاسی در توییتی نوشت:

«هفته قبل سندی تکان دهنده درباره پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی در شهرداری تهران بدستم رسید که اینک با قطعیت اصالت، منتشرش میکنم. مدیران انقلابی این لیست بیش از ۷۰۰ میلیون تومان، بطور متوسط کمک هزینه مسکن دریافت کردند.

رونوشت:مهندس چمران»

دیگر خبرها

  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • چالش ناترازی بنزین با «متانول» برطرف می‌شود؟
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان