Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی میرزایی» عصر سه شنبه به ایرنا، گفت: نصب علادم ایمنی این مسیر بزرگراهی به طول ۲۱ کیلومتر در حال اجرا است و همزمان کار خط کشی و نصب نیوجرسی نیز در دست انجام است.

وی اظهار کرد: افتتاح این مسیر برای شهر ساوه یک تحول بزرگ محسوب می شود زیرا تردد کامیون های عبوری به سمت همدان از درون شهر ساوه ممنوع خواهد شد و بار ترافیک شهری نیز کاهش چشمگیری دارد که مایه آرامش شهروندان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ساوه همچنین گفت: فاز نخست این پروژه در دهه فجر سال ۱۳۹۸ افتتاح شد که ۷۵ هزار نفر از مردم مناطق شمال شهر ساوه از جمله شهرک های علوی، بهزیستی، آوینی و بسیج در قالب پنج شریان اصلی شهر از این طرح بهره مند شدند.

به گفته او، با افتتاح این مسیر، کامیون های عبوری از سمت پایتخت به طرف همدان باید از ورودی این بزرگراه (واقع در میانه های مسیر دسترسی شهر صنعتی کاوه به شهر ساوه) تردد و بعد از پلیس راه ساوه به همدان وارد جاده قدیم شوند.

شهرستان ساوه با بهره مندی از ۱۴۷ کیلومتر آزادراه و ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه شریان اصلی و ارتباطی میان مناطق شمالی به جنوب و مرکز به غرب کشور است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه ویدئوکنفرانس توسعه ایران افتتاح طرح اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه ویدئوکنفرانس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساوه ویدئوکنفرانس توسعه ایران افتتاح طرح اختصاصی ایرنا شهر ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ از اجرای طرح ساماندهی محور ویژه خیابان جمهوری از خیابان سی تیر تا فردوسی در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تصادفات معابر خبر داد.

زینب عبادی در ادامه افزود: با توجه به دو بریدگی در مقابل سفارت انگلیس به متراژ ۱۸ متر و قبل آن به متراژ ۱۵ متر طول، این معاونت به روش دفنی و باریشه اقدام به انسداد آن‌ها کرد.

وی اظهارداشت: در پی افزایش آمار تصادفات و سوانح وسایط نقلیه با راکبین موتور سیکلت‌های که از بریدگی‌های غیر مجاز واقع در رفیوژ‌های میانی اقدام به تردد عرضی از سطح خیابان‌های مذکور می‌کنند این حوزه پس از شناسایی محل‌های غیر مجاز که فاقد خط کشی گذرگاه عابر پیاده و تابلو‌های انتظامی ویژه بودند اقدام به انسداد کامل این گذرگاه‌ها با استفاده از بلوک سیمانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • مسیر ویژه خیابان جمهوری ساماندهی شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان