Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دربی معروف سال ۱۳۶۹ احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان استقلال بود و جایزه خاصی برای گلزن پرسپولیسی دربی تعیین کرد.

قبل از آن بازی که حساسیت زیادی هم داشت، احمدرضا عابدزاده در مصاحبه‌ای با یکی از هفته نامه‌ها گفت:

هر کدام از بازیکنان پرسپولیس به من گل بزنند شخصاً از دست خودم جایزه می‌گیرند چرا که بعید است کسی بتواند دروازه استقلال را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی استقلال ابتدا با پنالتی شاهرخ بیانی از پرسپولیس پیش افتاد اما دقایقی بعد فرشاد پیوس به زیبایی دروازه استقلال و عابدزاده را باز کرد تا آن گل مدت‌ها سوژه سکوهای ورزشگاه آزادی شود.

هواداران پرسپولیس بعد از گل فرشاد از احمدرضا عابدزاده می‌خواستند که جایزه پیوس را بدهد و استقلالی‌ها هم می‌گفتند گل آفساید است. البته عابدزاده هم منکر مصاحبه خود شده بود اما پرسپولیسی‌ها تا مدت‌ها با شعار «احمد جایزه فرشادو بده» برای دروازه بان سرشناس استقلال کری می‌خواندند.

جالب آنکه دوسال بعد احمدرضا عابدزاده از استقلال جدا شد و پس از حضور کوتاه مدت در سپاهان، سر از پرسپولیس درآورد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمدرضا عابدزاده استقلال پرسپولیس فرشاد پیوس احمدرضا عابدزاده استقلال پرسپولیس دربی استقلال و پرسپولیس دربی پایتخت فرشاد پیوس احمدرضا عابدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی اسبق استقلال عزادار شد

حمید بابازاده دروازه‌بان اسبق استقلال که با این تیم قهرمانی در لیگ قدس و البته جام باشگاه‌های آسیا را جشن گرفته است، در اوایل دهه ۸۰ شمسی تحت عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به جمع آبی‌پوشان بازگشت و توانست سه مرتبه نیز در این سمت فتح لیگ برتر را جشن بگیرد.

مرد بی حاشیه استقلال که  چند سالی است در آمریکا زندگی می‌کند در غم فقدان پدر عزیزش سوگوار شد و پیراهن سیاه بر تن کرده است.

دیگر خبرها

  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش