Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:48:00 GMT

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۲ تیر ماه)

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۵۷۱۲

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۲ تیر ماه)

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا: در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته سه گوشی برتر هفته همان گوشی‌های هفته گذشته هستند، اما شاهد تغییر در ترتیب آن‌ها هستیم.

امپراطوری شرکت شیائومی

گوشی Redmi Note ۱۰ Pro دوره سلطنت خود را گسترش می‌دهد، اما Redmi Note ۱۰ مقام دوم را به Poco X۳ Pro واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگار گوشی‌های شرکت شیائومی قصد پایین آمدن از بالای جدول رده‌بندی هفته را ندارند و تنها جایگاهشان بین اول تا سوم جا به جا می‌شود و این امپراطوری برای خود یکه تازی می‌کند.

گوشی سامسونگ Galaxy S۲۱ Ultra در جایگاه چهارم قرار دارد، و گوشی هوشمند تازه رونمایی شده با Snapdragon Insiders در رتبه پنجم وارد جدول رتبه بندی شده است. سایت کوالکام به صراحت اعلام کرد که انتظار ندارد این یک فروش بزرگ برای سامسونگ باشد، اما مردم به وضوح همچنان در مورد آن کنجکاو هستند و همین امر باعث می‌شود که Galaxy A۵۲ از Poco F۳ که نسبت به هفته گذشته یک امتیاز کسب کرده است، به رتبه ششم برسد.

دو محصول آخر هم  به Galaxy A۱۲ و Apple iPhone ۱۲ Pro Max باز می گردد. چند هفته‌ای است که این دو گوشی در فهرست ۱۰ گوشی برتر قرار دارند، اما اکنون آن‌ها موفق به ارسال بسته‌های گوشی‌های مفهومی Tecno Phantom X و و Infinix Zero X شده اند.گوشی Xiaomi Mi ۱۱ Lite عضو دیگر ۱۰ عضو برتر هفته گذشته است که در حال حاضر موفق به کاهش این محصول نشده است.

بیشتر بخوانید

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۴ تیر ماه)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرطرفدارترین گوشی های هفته گوشی های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم

تاکنون شایعات زیادی از پوکو F6 و پوکو F6 پرو شنیده‌ایم. گوشی‌های قاتل پرچمدار پوکو اکنون درحال دریافت گواهی‌های مختلف هستند و نسخه‌ی پرو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم در گیک‌بنچ رؤیت شده است.

پوکو F6 پرو در گیک‌بنچ با شماره‌مدل 23113RKC6G فهرست شده CPU این گوشی از سه هسته با فرکانس ۲٫۰۲ گیگاهرتز، چهار هسته با فرکانس ۲٫۸۰ گیگاهرتز و یک هسته‌ی اصلی با فرکانس ۳٫۱۹ گیگاهرتز بهره می‌برد که با مشخصات اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هم‌خوانی دارد.

جدیدترین گوشی پوکو در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۱٬۴۲۱ و ۵٬۱۶۶ را به‌دست آورد. پوکو F6 پرو اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند.

از مشخصات احتمالی پوکو F6 پرو می‌توان به باتری ۵٬۰۰۰ میل‌ آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات، نمایشگر اولد 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۴٬۰۰۰ نیت و سه دوربین در پشت دستگاه اشاره کرد.

تاریخ رونمایی و قیمت گوشی های جدید پوکو مشخص نیست؛ اما احتمالاً فاصله‌ی زیادی تا رونمایی باقی نمانده است.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اندروید امن‌تر است یا iOS؟
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • افشای طرح آیفون ۱۶؛ سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • تصاویر | افشای طرح آیفون ۱۶ | سری آیفون‌های ۱۶ این شکلی خواهد بود
  • پوکو F6 پرو بار دیگر رؤیت شد؛ این بار با پردازنده پرچمدار و ۱۶ گیگابایت رم
  • آزمایش یخ زدن دو گوشی تلفن همراه + فیلم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • چلسی ۲ - ۰ تاتنهام/ زنبق‌ها سهمیه لیگ قهرمانان را پس زدند + فیلم
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • سم زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار !