Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم کریم مصدری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره فعالیت‌ها و تدابیر اجراشده در این دانشگاه برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مهم‌ترین حوزه‌ای که دانشگاه‌ها برای اجرای آن فعالیت می‌کنند حوزه علم و پژوهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه ما در حوزه علم و پژوهش به دستاورد‌های خوبی رسیده و توانسته ایم در سال‌های گذشته تحقیقات فناورانه، دانشجویی و نخبگی بسیاری را به تصویب برسانیم که ثمرات آن در سال ۱۴۰۰ مشاهده خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه تولید علم نیز سال گذشته بود که در محتوا‌های علمی، درسی و برنامه‌های درسی دانشگاه بازنگری شده است. در خصوص اجرای بیانیه گام دوم انقلاب دانشگاه‌ها باید کار‌های بسیاری را انجام دهند و ما تازه در اول راه هستیم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اعلام ارزیابی خود از نحوه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب نیز تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب درباره گام دوم صحبت می‌کند که مدت زمان طولانی را در نظر گرفته است. این نیاز وجود دارد تا به برنامه‌های ۵ و یک ساله تقسیم شده تا به نحو خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: در فاصله دو سال از صدور بیانیه گام دوم انقلاب، بیش از ۹۰ درصد از برنامه‌های خود در این حوزه را به خوبی انجام داده ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تسریع در اجرای قوانین حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مدنظر رهبر معظم انقلاب را نیازمند همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی دانست.

سیدوحید حسینی امروز، ۱۲ اردیبهشت در چهل و یکمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: تسریع در اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری، نیازمند همکاری و همراهی جدی دستگاه‌های اجرایی استان فارس است.

وی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه آموزش و فرهنگ‌سازی مباحث جوانی جمعیت در میان کارکنان سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌ها استان آمادگی کامل دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: اجرای قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری به عنوان یکی از اقدامات ملی به شمار می‌رود که پشتوانه‌ای برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حسینی با اشاره به نزدیک شدن هفته ملی جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، با مهم برشمردن این مناسبت، بر استفاده از ظرفیت صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان برای ترویج فرهنگ قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد.

وی، قانون حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و فرزندآوری را یکی از راهکارهای اثرگذار و ارزشمند در پیشبرد اهداف پیش بینی شده در این زمینه عنوان کرد و هفته جمعیت را فرصتی مناسب برای آگاهی بیشتر مردم جامعه از اهمیت تلاش برای قرار گرفتن در مسیر جوان بودن جمعیت دانست.

عباس رضائیان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به دستورالعمل‌های هفته ملی جمعیت ۱۴۰۳، از آمادگی دانشگاه برای اجرای اقدامات هدفمند در سطح جامعه با همکاری و همراهی معاونت‌های دانشگاه و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن