Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، رضا شجیع که در نخستین نشست شورای ورزش همگانی کشور با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش حضور داشت، برنامه های این فدراسیون برای تابستان سال جاری را اعلام کرد.

نایب رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی با اشاره به اجرای طرح های این فدراسیون با عنوان «تابستان ورزشی» گفت: طرح های تابستانه در ادامه طرح های «زمستان فعال» و «بهار تندرستی» طراحی شده و از نظر اجرایی دارای تنوع و جذابیت بیشتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجیع در بخش «سیستم فعال» از اجرای سه طرح تربیت افسران، سبک زندگی فعال ویژه بانوان، تربیت بازاریابان اجتماعی ورزش همگانی ویژه مدیران و همچنین اجرای دوره آمادگی رزم ویژه نیروهای مسلح برای اولین بار خبر داد.

وی همچنین در بخش «مردم فعال» از برگزاری جشنواره دیسک طلایی با محوریت توسعه خانواده محور فریزبی، جشنواره ورزش های ساحلی در سه استان ساحلی، جشنواره پهلوان تالاب با رویکرد حفاظت از ۲۶ تالاب در حال انقراض، برگزاری لیگ تندرستی ۲ و همچنین رویداد «فیت گیمز» برای اولین بار در کشور خبر داد.

رضا شجیع همچنین از اجرای تفاهم نامه های مشترک و تهیه بسته های خدمت به دستگاه های اجرایی خبر داد و افزود: دانشگاه دوستدار ورزش، پادگان فعال و دوستدار ورزش، و همچنین زندان فعال و دوستدار ورزش، سه طرح اجرایی فدراسیون در بخش محیط فعال است که در تابستان ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5257588

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش همگانی فدراسیون ورزشهای همگانی رضا شجیع فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو علیرضا بیرانوند فدراسیون فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تکواندو دربی لیگ برتر فوتسال فدراسیون والیبال یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای بی‌سابقه و همزمان ۲۴ همایش پیاده‌روی در خوزستان به مناسبت روز دختر
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • خروج اتوبوس‌های با عمر بالا از ناوگان شهری یزد
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند