Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، غلام‌رضا مرحبا صبح امروز در جریان بازدید از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان در جمع خبرنگاران، بیمارستان را مکان حساسی در سطح شهرستان دانست و اظهار کرد: لازم است بیمارستان از استانداردهای لازم برای خدمات‌رسانی به مراجعه‌کنندگان برخوردار باشد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بهره‌برداری از بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان غفلت‌هایی صورت گرفته است، افزود: عدم وجود تجهیزات سخت‌افزاری به‌روز، پزشکان ناکافی و نیروی انسانی کم ازجمله مشکلات پیش‌روی تنها بیمارستان آستارا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه همیشه مردم از خدماتی که در بیمارستان شهید بهشتی ارائه می‌شد گلایه‌مند بودند، تصریح کرد: از زمان قبول مسئولیت، تلاش کرده‌ام تا کاستی‌های بیمارستان ازجمله تهیه دستگاه‌های دیالیز، لوازم جانبی سی‌تی‌اسکن، تهیه پزشکان لازم، استخدام کادر پرستاری و خدماتی برطرف شود.

مرحبا با بیان اینکه اخیراً مجوز خرید ست‌های تخصصی برای اورولوژی، قلب و ارتوپدی صادرشده و پس از خرید، دانشگاه علوم پزشکی گیلان موظف است هزینه آن را پرداخت کند، گفت: با توجه به گرمای موجود و کار افتادگی چیلرهای بیمارستان، ۳۵۰ میلیون تومان برای بازسازی و تعمیر چیلرها اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه به‌عنوان پشتیبان ۱۶۰ میلیون تومان برای خرید کولرها گازی اسپیلت تأمین‌شده و هم‌اکنون مراحل مزایده را سپری می‌کند، افزود: با خرید و تجهیز بیمارستان به کولرهای گازی اسپیلت در صورت از کارافتادگی چیلرها فرایند سرویس‌دهی به بیماران و مراجعه‌کنندگان تداوم خواهد داشت.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه ۳۰۰ میلیون تومان برای راه‌اندازی سرویس‌های اطفای حریق بیمارستان شهید بهشتی شهرستان آستارا تهیه‌شده است، گفت: بیمارستان سرویس اطفای حریق داشت، اما به دلیل عدم کارکرد سرویس اطفای حریق، خطر آتش‌سوزی بیمارستان را تهدید می‌کرد.

انتهای پیام /۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عضو مجمع نمایندگان استان گیلان بیمارستان شهید بهشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیمارستان شهید بهشتی میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد

نخست‌وزیر اوکراین اعلام کرد، با توجه به اینکه پهپادهای شناسایی و تهاجمی برای کی‌یف در نبرد با روسیه بسیار مهم هستند، دولت در حال افزایش اختصاص مبلغ ۳۹۲ میلیون دلار دیگر برای خرید ۳۰۰ هزار پهپاد است.

به گزارش ایسنا، «دنیس شمیهال» نخست وزیر اوکراین در نشست کابینه گفت: «با توجه به هزینه‌ای که اختصاص یافته، ۳۰۰ هزار پهپاد قرار است به نیروهای امنیتی و دفاعی اوکراین تحویل داده شود.»

به نقل از شبکه خبری آلمان، وی افزود، اوکراین پیشتر بودجه‌ای را برای خرید پهپاد در سال جاری میلادی اختصاص داده بود.

اوکراین به دلیل فشارهای روسیه به سرعت در حال ساخت و تولید انواع مختلفی از پهپادهاست. در هفته‌های اخیر، کی‌یف همچنین حملاتش را علیه مناطقی از روسیه تشدید کرده است.

پیشتر وزارت دفاع روسیه اعلام کرد سه پهپاد اوکراینی را بر فراز مناطق بلگورود و کرسک رصد کرده است.

در این میان، این وزارتخانه همچنین گزارش کرد اوکراین پایگاه‌های نظامی روسیه را در کریمه با موشک‌هایی که از آمریکا دریافت کرده، هدف قرار داده است. همچنین سیستم‌های دفاع هوایی روسیه شش موشک دوربرد ATACMS را در ۲۴ ساعت گذشته خنثی کرده‌اند.

لتونی نیز اعلام کرده که بسته جدید کمک نظامی به اوکراین را تهیه می‌کند که شامل تسلیحات ضد هواپیما و پهپادهاست.

نخست وزیر لتونی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «ما باید به خاطر امنیت اروپا و اوکراین و همچنین نظم جهانی مطمئن شویم که کی‌یف در این جنگ پیروز می‌شود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول