Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:20:18 GMT

دیدار ایتالیا و آرژانتین در ناپل به یاد مارادونا

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۸۸۲۶

دیدار ایتالیا و آرژانتین در ناپل به یاد مارادونا

ایتالیا و آرژانتین، قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی، قرار است در یک مسابقه دوستانه به یاد دیه‌گو مارادونا در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای شهر ناپل با یکدیگر بازی کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته ایتالیا با شکست انگلیس در ومبلی لندن قهرمان یورو 2020 شد و آرژانتین نیز با شکست برزیل در ماراکانای ریودوژانیرو به ناکامی خود در عرصه های بین المللی پایان داد و جام قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بالای سر برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته های طارق پنجا، خبرنگار نیویورک تایمز، دو کشور در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جام بین قاره ای هستند. این احتمالا یک بازی دوستانه خواهد بود، اما همچنین فرصت بی نظیری را در اختیار هواداران قرار می دهد تا نبرد قهرمانان آمریکای جنوبی و اروپا را تماشا کنند.

 

 

آخرین باری که ایتالیا با آرژانتین در ناپل بازی کرد نیمه نهایی جام جهانی 1990 بود که مارادونا بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را در ورزشگاه سن پائولو بر بازو بست.

پس از درگذشت مارادونا این استادیوم به یادبود او ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا نام گرفت تا نشان دهنده پیوند ابدی او با شهر ناپل و باشگاه ناپولی باشد. مارادونا در دوران بازی در این باشگاه، ناپولی را به تنها عنوان قهرمانی تاریخ این باشگاه در سری آ رساند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و یوفا در تلاش هستند تا همکاری های بین خود را گسترش دهند و در جریان رقابت های یورو و کوپا آمه ریکا نیز داورانی را با یکدیگر رد و بدل کردند.

آرژانتین مارادونا تیم ملی ایتالیا تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین مارادونا تیم ملی ایتالیا تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۸۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم

به گزارش "ورزش سه"، وینگر ۲۵ ساله آمریکایی پس از پیوستن به روسونری در تابستان گذشته با مبلغی حدود ۲۰ میلیون یورو در این تیم درخشیده و بلافاصله به عضوی اصلی از تیم استفانو پیولی تبدیل شده است. او در ۴۵ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۸ پاس گل داده است.

حضور پولیشیچ در فصل آینده میلان هم قطعی است و رشد او در ایتالیا خبر خوبی برای تیم ملی ایالات متحده آمریکا خواهد بود که خود را برای جام جهانی در سال ۲۰۲۶ آماده می‌کند.

او در مصاحبه با ESPN در مورد عملکرد خوبش در سری A گفت: «فکر می‌کنم اینجا خیلی رشد کرده‌ام، در واقع از شدت سختی بسیاری از بازی‌های این لیگ شگفت‌زده شده‌ام. فکر می‌کنم این یک آزمون عالی برای من بود، اما موفقیتم فقط به تعداد فرصت‌هایی که من رسید بستگی داشت. من زمان زیادی را در زمین داشتم تا نشان دهم که چه کاری می‌توانم انجام دهم، و همچنین گاهی اوقات به من نقش‌های خلاقانه و آزادی زیادی داده شده است. بخش بزرگی از دست‌آوردم هم به خودباوری و اعتماد به‌نفسم مربوط بوده است.»

سپس از پولیشیچ در مورد سخت‌ترین چیز برای سازگاری در ایتالیا پرسیدند و او گفت: «زبان همیشه سخت‌ترین بخش است. من در گذشته آشنایی خاصی با ایتالیایی نداشتم و حضور در میلان و ارتباط با دیگران برایم یک چالش بود و هنوز هم در برخی جملات مشکل دارم.»

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم