Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:02:39 GMT

اردوی مشترک فرنگی‌کاران ایران و ترکیه در خانه کشتی

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۹۲۱۸

اردوی مشترک فرنگی‌کاران ایران و ترکیه در خانه کشتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به توافقات مشترک بین فدراسیون‌های کشتی ایران و ترکیه، تیم کشتی فرنگی جوانان این کشور برای برگزاری اردوی مشترک ۲ هفته‌ای با فرنگی کاران جوان کشورمان در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی حضور دارند.

بر این اساس تیم ۳۰ نفره ترکیه اوایل هفته جاری وارد ایران شد و از روز یکشنبه در حال برگزاری تمرینات مشترک با فرنگی‌کاران کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم جوانان کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که طی روزهای ۲۵ تا ۳۱ مردادماه در شهر اوفا روسیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

کد خبر 5257650

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی اردوی تدارکاتی ترکیه فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کشتی آزاد تکواندو دربی کشتی فرنگی لیگ برتر فوتسال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو