Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:13:30 GMT

«داغی» به ارمنستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۱۹۵۱۵

«داغی» به ارمنستان می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم کوتاه «داغی» به کارگردانی فاطمه محمودی در بخش اصلی جشنواره بین المللی «هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی فرسکو» FRESCO ارمنستان به نمایش در می آید.

جشنواره بین المللی «هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی فرسکو» که از جشنواره های معتبر در ارمنستان است، هر ساله با هدف حفظ و گسترش عشق، همبستگی، مدارا و ارزش های انسانی به کمک گفتگوهای اخلاقی و فرهنگی و نیز گسترش و توسعه فیلم های معنوی-اخلاقی و افزایش تقاضای عمومی نسبت به آنها به عنوان یک عامل اجتماعی فرهنگی مهم، از ۲۰ تا ۲۹ آگوست ۲۰۲۱ مصادف با ۲۹ مرداد تا ۷ شهریورماه در شهر ایروان ارمنستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان «داغی» آمده است: حفیظ هر شب با شنیدن صدای تیراندازی در مرز، به آنجا می‌رود تا از متعلقات به جا مانده از اجسادِ مهاجران، برای گذران زندگی خود بردارد. شبی میان اجساد متوجه دختری جوان و کودکش می‌شود که در گوشه‌ای مخفی شده‌اند.

عاطفه امینی، مجتبی بیطرفان و زینب جعفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «داغی» عبارتند از نویسنده: امیر روئینی، مدیر تصویربرداری: حمید مهرافروز، صدابردار و صداگذار: سامان شهامت، تدوین: شیدا گرجی، موسیقی: پیام آزادی، طراح صحنه: پوریا اخوان، تهیه شده در دفتر انجمن سینمای جوانان بروجرد.

کد خبر 5257730 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم کوتاه فاطمه محمدی حضور هنر ایران در جهان فیلم کوتاه تئاتر ایران جشنواره فیلم کن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسیقی ایرانی اصغر فرهادی آلبوم موسیقی جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران هنرمندان تئاتر حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی ویروس کرونا فراخوان تماشاخانه ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۱۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان گفت: تمامی رویدادها و جشنواره‌های گردشگری باید با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود.

علیرضا شه بخش در پنجمین جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی که در جزینک برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یک اولویت و ضرورت است و ما از برگزاری این جشنواره‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی افزود: نباید در این امور صرفا به کمیت برگزاری توجه شود و نکته مهمتر کیفیت، نوع و اهداف این جشنواره‌هاست.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: ضرورت دارد تا پس از طرح ریزی یک‌ برنامه و رویداد گردشگری و اجرا در سطح محلی، در گام نخست نسبت به ثبت آن اقدام شود و در مرحله بعد باید برای اجرای با کیفیت تر، بروزتر و غنی‌تر این رویدادها در سطوح ملی و بین‌المللی گام برداشت و نباید در یک نقطه درجا زد.

وی خاطر نشان کرد: سیستان وبلوچستان ظرفیت‌های فوق العاده زیاد اما گمنامی دارد که با برگزاری رویدادهای مختلف می‌توان آیین‌ها، سنن و آداب و رسوم مردم این استان را به دنیا معرفی کنیم و لازمه تحقق عملی این مطالبه، طرح ریزی برای برگزاری جشنواره‌هایی با کیفیت ملی و بین‌المللی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • کشتی فرنگی بین المللی جام تختی؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران