Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور از آخرین وضعیت ماشین سازی پس از قطعی شدن سقوط این تیم به لیگ دسته اول می گوید

به گزارش طرفداری، علیرضا اکبرپور درباره شرایط این روزهای ماشین‌سازی و قطعی شدن سقوط این تیم قبل از دیدار با پرسپولیس به تسنیم گفت:

این درست است که تیم ما شانسی برای ماندن در لیگ برتر ندارد، ولی انگیزه بازیکنان ماشین‌سازی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما جوانان آینده‌داری هستند که بازی‌های باقیمانده می‌تواند یک پله برای پیشرفت آنها باشد. شاگردان من تلاش می‌کنند تا از حیثیت‌شان و فوتبال تبریز دفاع کنند. آنها می‌خواهند عملکردشان در بازی‌های آینده طوری باشد که آینده خود را بسازند.

او افزود:

همه دیدند ما برابر سپاهان چه فوتبالی انجام دادیم و در بازی با فولاد هم در شرایطی که در گرمای 50 درجه بازی می‌کردیم، حریف آسانی برای آنها نبودیم. مطمئناً بازیکنان من تلاش می‌کنند تا در بازی‌های بعدی، آینده خودشان را بسازند و مهم این است که بتوانیم شرافتمندانه بازی کنیم تا بعدها متهم به تبانی یا کم‌کاری نشویم. بدون شک بازیکنان ما در بازی با پرسپولیس هم با شرافت و بالاترین انگیزه به میدان می‌روند تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال در مورد دربی تهران که روز پنجشنبه برگزار خواهد شد هم گغت:

این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و تیمی می‌تواند برنده باشد که در زمین مسابقه نهایت استفاده را از فرصت‌ها برده و تمرکز لازم را داشته باشد. امیدوارم استقلال در نهایت با یک بازی کم‌اشتباه برنده از زمین بیرون بیاید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است فصل بعد هم در ماشین‌سازی بماند ادامه داد:‌

هنوز که چیزی مشخص نیست، ولی هدف من خدمت به فوتبال آذربایجان است و همه می‌دانند که عاشق ماشین‌سازی هستم. اگر فصل بعد باشم قطعاً به این تیم کمک خواهم کرد و اگر نباشم همیشه برای ماشین‌سازی آرزوی بهترین‌ها را دارم.

اخبار داغ 

فیلم قمه کشی دختران وقیح در پارک ! / دختران همدیگر را دریدند! برترین های قرن با داوود عابدی: عنوان برترین ورزشکار قرن تنها برای جهان پهلوان تختی است فرهاد مجیدی فعالیت بازیکنان در اینستاگرام را محدود کرد دعوای صدا و سیما و پرسپولیسی ها بالا گرفت کیلیان ام باپه تصمیم گرفته برای رئال مادرید بازی کند / الچرینگیتو نامه خداحافظی دوناروما با میلان: گرفتن برخی تصمیم ها دشوار اما لازم است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت

 پس از رضا عنایتی، سرمربی پیکان که تصمیم به استفاده از ترکیبی جوان در دیدار مقابل مس رفسنجان گرفت، مسعود شجاعی سرمربی هوادار هم روز گذشته به چند بازیکن جوان بازی داد که یکی از آنها، جای علیرضا حقیقی را در ترکیب گرفته بود.

ترکیب هوادار برای بازی با مس سونگون در حالی اعلام شد که خبری از علیرضا حقیقی درون دروازه هوادار نبود و آرشا شکوری، اولین بازی‌اش را برای هوادار انجام داد.

شکوری که دعوتش به اردوی تیم ملی بزرگساالان برای دو بازی مقابل ترکمنستان، واکنشهای متفاوتی را به دنبال داشت، در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن هوادار، نتوانست کلین‌شیت کند و در پیروزی 1-3 تیمش مقابل مس سونگون لیگ یکی، مجبور شد توپ را از درون دروازه‌اش بیرون بیاورد.

حالا باید دید در ادامه لیگ، آیا شکوری جوان، باز هم فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا اینکه از روی نیمکت، شاهد بازی علیرضا حقیقی خواهد بود. 

روی کاغذ، احتمال نیمکت‌نشینی گلر دهه هشتادی و 18 ساله هوادار، بیشتر از بازی او در لیگ است منتها شاید مسعود شجاعی، تصمیمی بگیرد که همه را شگفت‌زده کند.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت