Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:56:39 GMT

جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت کدام مدل است؟

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۴۶۵

جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت کدام مدل است؟

شرکت مایکروسافت یکی از معروف‌ترین شرکت‌های ساخت لپ تاپ در جهان است. انتخاب بهترین محصولات ساخت این شرکت اندکی دشوار است و به شناخت شما از ویژگی‌های این محصولات بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام یاسین رایان، بنابراین در این متن قصد داریم به معرفی برخی از این محصولات و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم تا کار انتخاب بهترین لپ تاپ آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولاتی که قصد داریم در این مقاله آن‌ها را معرفی کنیم سرفیس بوک ۳، سرفیس لپ تاپ ۳، سرفیس لپ تاپ گو و سرفیس لپ تاپ ۴ هستند.

سرفیس بوک ۳

این دستگاه نوعی کامپیوتر هیبریدی ساخت شرکت مایکروسافت است که طراحی منحصر به فردی دارد. لازم است بدانید که طراحی لپ تاپ سرفیس بوک ۳ به نحوی است که با فشردن یک کلید، به تبلتی با نسخه دسکتاپ ویندوز تبدیل می‌شود. این لپ تاپ از حاشیه‌هایی قطور به وجود آمده است. سرفیس بوک ۳ در دو مدل۵/۱۳ و ۱۵ اینچی توسط شرکت مایکروسافت، تولید شده و به فروش می‌رسد.

یکی از قابلیت‌های این سیستم قابلیت جدید safe Detach و به روز رسانی DirectX۱۲ است که به موجب آن، این دستگاه می‌تواند بار پردازشی را از پردازنده گرافیکی مجزا دریافت نموده و به پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل منتقل نماید. اما نکته قابل ذکر این است که برای بهره مندی از این مزیت، توسعه دهنده باید پشتیبانی از این قابلیت را به نرم افزار خود اضافه کند.

در این لپ تاپ پوشش گوریلا گلس محافظ صفحه نمایشگر، کل نمای دستگاه را پوشش داده است. بنابراین در حاشیه آن از نوار پلاستیکی بین پنل و قاب استفاده نشده است. ساختار این دستگاه بسیار سبک است.

سرفیس لپ تاپ ۳

سرفیس لپ تاپ ۳ را می‌توان نسل سوم لپ تاپ‌های سرفیس به شمار آورد که توسط شرکت مایکروسافت ساخته شده است. سرفیس لپ تاپ ۳ در نسخه‌های ۵/۱۳ اینچی و هم‌چنین نسخه ۱۵ اینچی در بازار وجود دارد. در نسخه ۵/۱۳ اینچی این محصولات، از پردازنده نسل دهمی اینتل استفاده شده است. این دستگاه‌ها ۲۶۵ گیگابایت حافظه داخلی دارند و به همراه ۸ گیگابایت رم به بازار ارائه شده‌اند. اما در نسخه جدیدتر که ۱۵ اینچی است از پردازنده جدید ۵ استفاده شده است. مدل‌های ۵/۱۳ اینچی این دستگاه‌ها از آلکانترا برای پوشش کیبورد در استراحتگاه دست ایجاد شده‌اند. اما مدل‌های ۱۵ اینچی، تماما پوشش‌های آلومینیومی دارند و دارای دو رنگ مشکی و نقره‌ای هستند. نمایشگر به کار رفته در طراحی این سیستم‌ها صفحه نمایش لمسی ۵ اینچی با تکنولوژی pixelsense و نسبت تصویر ۲ به ۳ است.

ارتباطات این دستگاه از طریق سیستم بلوتوث و وای فای نسل پنج با سرعت جابجایی بسیار بالای بی سیم انجام می‌شود. این سیستم از یک درگاه و یا پورت یو اس بی سی و هم‌چنین پورت یو اس بی ۳ و جک هدفون ۵/۳ میلی متری به وجود آمده‌ است. هم‌چنین این دستگاه دارای یک پورت شارژ اختصاصی سرفیس است. تراشه به کار رفته در طراحی و ساخت این سیستم AMD است. وضوح تصاویر در سرفیس لپ تاپ ۳، ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ و ابعاد این سیستم ۵/۳۳۹ میلی متر در ۲۴۴ میلی متر در ۶۹/۱۴ میلی متر است. وزن سرفیس لپ تاپ ۳، ۱۵۴۲ گرم است.

سرفیس لپ تاپ گو

سرفیس لپ تاپ گو از لپ تاپ‌های اقتصادی شرکت مایکروسافت به شمار می‌رود.

این دستگاه‌ها دارای وزن بسیار کم در حدود ۱/۱ کیلوگرم هستند و ضخامت آن‌ها نیز ۱۵ میلی متر است. بنابراین فرق زیادی با یک کتاب و یا یک مجله ندارند و به راحتی حمل و نقل می‌شوند. بخش‌های بدنه این محصولات نیز از روکشی مات به وجود آمده‌اند.

پشت نمایشگر این سیستم‌ها از آلومینیوم ماشین کاری شده، ساخته شده است. اما سایر بخش‌های بدنه این سیستم، پلاستیکی است. از نظر کیفیت ساخت نیز این دسته از لپ تاپ‌ها بسیار مناسب هستند و از بدنه محکم و خوش ساختی به وجود آمده‌اند. سطح این دستگاه به طور کامل، مات است. بنابراین جذب اثر انگشت و یا لکه بر روی آن کم‌تر اتفاق می‌افتد.

رزولووشن این دستگاه ۱۵۳۶ در ۱۰۲۴ است و تراکم پیکسلی دستگاه مورد نظر ۱۵۰ پیکسل در هر یک اینچ است. نسبت تصاویر این دستگاه ۲ به ۳ و نمایشگر آن به طور کامل براق و آینه‌ای است. نکته دیگری که باید ذکر شود این است که سرفیس لپ تاپ گو دارای چند درگاه ارتباطی محدود است.

سرفیس لپ تاپ ۴

سرفیس لپ تاپ ۴ مایکروسافت کانفیگ‌هایی مجهز به پردازنده اینتل و AMD دارد. در حقیقت این دستگاه‌ها از پردازنده نسل یازدهمی تایگر لیک اینتل و یا پردازنده سری رایزن ۴۰۰۰ ای ام دی به وجود آمده‌اند. کاربرد این پردازنده‌ها در طراحی و ساخت این سیستم‌ها موجب شده تا قدرت پردازشی سرفیس لپ تاپ ۴ به میزان ۷۰ درصد افزایش پیدا کند. صفحه نمایش به کار رفته در ساخت این دستگاه‌ها ۵/۱۳ و یا ۱۵ اینچی است. مدل ۵/۱۳ اینچی این دستگاه‌ها می‌تواند تا زمانی در حدود ۱۷ ساعت قدرت شارژدهی داشته باشد. این در حالی است که مدل ۱۵ اینچی سرفیس لپ تاپ‌های ۴ قادر است تا به طور حداکثر، ۵/۱۶ ساعت قدرت شارژدهی داشته باشند.

واحد گرافیکی به کار رفته در طراحی این دستگاه‌ها IrisXe است بنابراین چناچه قصد داشته باشید با استفاده از این دستگاه بازی کنید انتخاب بسیار مناسبی است. پوشش این دسته از سیستم‌ها آلکانتر است.

نتیجه

در این مقاله به بررسی جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت پرداختیم و ویژگی‌های هر یک را در اختیارتان قرار دادیم. اکنون شما می‌توانید هر یک از این مدل‌ها را با توجه به نیاز و سلیقه‌ای که دارید، خریداری کنید. از همین رو نمایندگی سرفیس "یاسین رایان" آماده خدمت‌رسانی به شما است و می‌توانید از طریق سایت مربوط به این نمایندگی، محصول خود را به راحتی و در مطمئن‌ترین حالت خریداری کنید.

https://yasinrayan.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لپ تاپ شرکت مایکروسافت سرفیس لپ تاپ ۳ سرفیس لپ تاپ ۴ کار رفته دستگاه ها وجود آمده سرفیس بوک ۳ ۵ ۱۳ اینچی لپ تاپ ها میلی متر ۱۵ اینچی سیستم ها ۵ اینچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • دستگاه آزمایش غربالگری بیماری‌های ویروسی در قم به بهره‌برداری رسید
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • تصویری از جدیدترین پهپاد سپاه پاسداران؛ کپی سلاح مخوف پوتین
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟