Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:26:17 GMT

3 درمانگاه تامین اجتماعی بوشهر در حال تکمیل است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۵۰۹

3 درمانگاه تامین اجتماعی بوشهر در حال تکمیل است

جواد رکاب‌پور در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر ۲۶۰ تخت بیمارستانی دارد که در مجموع ۲۰ درصد از تخت‌های بیمارستانی کل استان را شامل می‌شود.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص ساخت درمانگاه‌های تامین اجتماعی در شهرستانها ابراز داشت: سه پروژه شهرهای برازجان، جم و خورموج در حال احداث داریم که در برازجان ۹۵ درصد و در جم و خورموج ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکاب‌پور خاطرنشان کرد: در جهت توسعه خدمات درمانی تجهیز و توسعه خدمات بیمارستانی ۷۰ تخت بیمارستان سلمان فارسی، ۳۰ تخت بیمارستان مهر برازجان و هشت تخت در بیمارستان نبی‌اکرم را داریم که طی روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در خصوص اقدام انجام شده در مبارزه با ویروس منحوس کرونا گفت: کادر درمان تامین اجتماعی با وجود همه چالش‌ها و مشکلاتی که داشتند در برابر این ویروس جانانه باتمام انرژی ایستادند.

وی ابراز داشت: سامانه‌ای را به نام «امداد بک» طراحی کرده‌ایم تا خدمات درمانی را برای افراد سالمند و افرادی که نمی‌توانند به مراکز درمانی مراجعه کنند ارائه کند.

رکاب‌پور افزود: علی‌رغم همه مشکلات و چالش‌هایی که داشتیم خوشبختانه بیمارستان مهر برازجان رتبه اول را در ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع کسب کرد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی بوشهر از احداث دومین درمانگاه تامین اجتماعی در بوشهر خبر داد و گفت: باتوجه به در خواست های زیادی که ازسوی شهروندان داده شده است درمانگاه دوم تامین اجتماعی در محوطه بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدامات مهندسی آن انجام شده و در آینده نزدیک کلنگ زنی آن انجام خواهد شد.

رکاب‌پور در پاسخ به اینکه آیا تامین اجتماعی در طرح واکسناسیون مشارکت دارد یا خیر گفت: ما هیچ ارتباط مستقیمی نداریم چون در کل کشور واکسناسیون بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است اما اگر مراکز بهداشت از ما درخواست کنن حتما نیرو در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تامین اجتماعی بوشهر بیمارستان درمان سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ هزار کارگر در استان کرمان مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید