Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@12:26:45 GMT

قتل جانسوز دختربچه عروسی را عزا کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۱۵۳۶

قتل جانسوز دختربچه عروسی را عزا کرد

به گزارش خوندنی آنلاین تیراندازی در مراسم عروسی جان دختر 3 ساله را گرفت. تیراندازی در مراسم عروسی جشن را تبدیل به عزا کرد. متهم تیراندازی در مراسم عروسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد. تیراندازی در مراسم عروسی در بویراحمد اتفاق افتاد. متهم تیراندازی در مراسم عروسی 17 سال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیراندازی، جشن عروسی را عزا کرد رئیس پلیس آگاهی این استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در یکی از روستا‌های شهرستان بویراحمد، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ولایت و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان به همراه بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در بررسی و تحقیقات میدانی مشخص شد، جوان ۱۹ ساله در مراسم عروسی با اسلحه ساچمه زنی به صورت هوایی شلیک می‌کند که متاسفانه بر اثر سهل انگاری تیر به سر، سینه و پهلوی دختربچه ۳ ساله اصابت کرده است.

وی ادامه داد: مصدوم بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان این که ضارب شناسایی و با همکاری اعضای خانواده خود را به پلیس معرفی کرد گفت: سلاح بکار رفته در قتل نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به این که متهم به همراه صاحب اسلحه و حمل کننده سلاح پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، گفت: انتظار می‌رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد متنفذ و رسانه‌ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسم‌ها را به مردم یادآور شوند تا شاهد حوادث تاسف بار این چنینی نباشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: تیراندازی در مراسم عروسی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد