Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@02:05:00 GMT

ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۲۲۲۲

ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) ساخته می‌شود

‍‍‍‍‍‍

ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) به همت خادمان حرم حضرت عباس (ع) در کربلا در حال ساخت است.

خبرگزاری میزان _ فارس نوشت: خادمان آستان قدس عباسی که در سال‌های اخیر اقدامات مختلفی از توسعه حرم حضرت عباس (ع) تا تلاش برای بازسازی برخی مناطق زیارتی عراق داشته است، این بار برای حرم حضرت زینب (س) در سوریه ضریح می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شست‌وشوی حرم حضرت زینب

بر همین اساس، ضریح جدید حرم عمه سادات در کربلا در حال ساخت است و تاکنون بیش از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است. در روز‌های آینده با تکمیل سازه چوبی و تذهیب آیات قرآن و احادیث بر روی آن، روند تکمیل این ضریح با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

پس از تکمیل ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) در کربلا، این ضریح به صورت زمینی به سوریه منتقل خواهد شد. البته هنوز ۷۰ درصد از روند ساخت این ضریح باقی مانده است. در ادامه تصاویری از ساخت ضریح جدید حرم حضرت زینب (س) را مشاهده می‌کنید:

 

بیشتر بخوانید: گل آرایی حرم زینب (س) به مناسبت سالروز ولادت آن حضرت +عکس و فیلم

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: حرم حضرت زینب ضریح حضرت زینب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حرم حضرت زینب ضریح حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در جلسه امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان و با رأی موافق اعضا، طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با هدف ساخت و تکمیل طرح فرودگاه قم در زمین‌های طرلاب به تصویب رسید.

با این مصوبه ۲۶۵۰ هکتار زمین به منطقه ویژه سلفچگان الحاق خواهد شد.

استاندار هم در این جلسه از اقدامات عملی برای به سرانجام رساندن طرح ساخت فرودگاه قم خبر داد و گفت: در حال تعیین مشاور طرح و مذاکره با سرمایه گذاران برای از سر گیری ساخت فرودگاه قم هستیم.

آقایان ذوالنور و امیر آبادی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم از مصوبه مجلس برای تخصیص اعتبار به زیرساخت‌های فرودگاه قم در بودجه سال ۱۴۰۳ خبر دادند و با تأکید بر تعیین سرمایه گذار دارای اهلیت گفتند در خصوص این طرح و در قالب وظایف نمایندگی پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح خواهیم بود.

الحاق ۳۳۸ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در شهر قوات دیگر مصوبه جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی امروز بود.

دیگر خبرها

  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • ردپای انگلیسی‌ها در حدیث امام صادق (ع)/ ساخته‌های ذهنی یک منبری
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور