Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید محمد طباطبایی روز چهارشنبه در نخستین کنگره "استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو" افزود: به نظر می‌رسد بزرگترین چالش در ورزش همگانی و عمومی این خطه نقش کمرنگ جوامع علمی برای توسعه و پیشرفت آن است.

وی ادامه داد: تشویق هرچه بیشتر مردم و ارائه و انعکاس فواید روی آوری به فعالیت‌های بدنی از جمله کارهایی است که بخش علمی و تحقیقاتی می‌تواند به خوبی انجام دهد و بیشتر مورد پذیرش شهروندان واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش در محلات از دیگر ابزاری است که می‌تواند سبب ارتقای ورزش همگانی شود تصریح کرد: شکل‌گیری باشگاه‌های خُرد در سطح محلات شمار بیشتری از شهروندان را جذب ورزش می‌کند.

طباطبایی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز و روباز استان اماکن مناسبی برای اجرای رشته‌های ورزش‌ همگانی است گفت: بر همین اساس تفاهم‌نامه‌هایی با شهرداری اصفهان و دیگر شهرهای استان منعقد شده است تا بتوان فعالیت‌های بدنی ساکنان مناطق گوناگون را افزایش داد.

وی به اهمیت توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تشویق بیشتر کارکنان و خانواده‌هایشان به ورزش اشاره کرد و افزود : باور قوی بین متولیان، پیشرفت ورزش همگانی را در پی دارد در غیر اینصورت فعالیت‌های فیزیکی روز به روز کمتر خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان، موازی‌کاری را دیگر چالش فراروی  توسعه ورزش دانست و اظهارداشت: از طرفی سطح پایین اطلاعات و دانش ناقص برخی مربیان همگانی به این مقوله آسیب می‌زند.

طباطبایی تدوین سند راهبردی ورزش استان  اصفهان را گامی مثبت در توسعه ورزش ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ‌سازی صحیح برای ارتقای ورزش همگانی از جمله ضروریات امروز محسوب می‌شود که در این سند نیز منظور شده است.

نخستین کنگره "استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو"  سه شنبه گذشته در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد و به مدت سه روز تا ٢۴ تیر در دانشگاه صنعتی اصفهان در قالب حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

 ۳۲ نشست تخصصی در محورهای تاریخی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، صنعت و فناوری، گردشگری، توسعه علمی، مدیریت و اقتصاد، هنر، معماری و شهرسازی، رسانه، کشاورزی، آب، محیط زیست، جوانان و ورزش در این رویداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش همگانی اصفهان ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج