Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با پیروزی ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، سقوط تیم ماشین‌سازی به لیگ آزادگان قطعی شد. حالا در سه هفته پایانی سبزقبایان امیدی به بقا ندارند و باید دست کم برای یک فصل با سطح اول فوتبال کشورمان خداحافظی کنند.

ماشین‌سازان در فصل ۱۳۹۵-۱۳۹۴ با هدایت رسول خطیبی برای اولین بار به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کردند اما موفق به بقا نشدند و در پایان فصل با سه برد، هفت تساوی و ۲۰ باخت و ۱۶ امتیاز به لیگ آزادگان سقوط کردند و در لیگ قعرنشین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور آنها در لیگ ادامه‌دار بود تا اینکه در ابتدای لیگ هجدهم، امتیاز گسترش فولاد خریداری شد و ماشین‌سازی بازهم در لیگ برتر حضور پیدا کرد. کارنامه آنها در این فصل چهار برد، ۱۷ تساوی و ۹ باخت بود که در نهایت به ۲۹ امتیاز منجر شد. ماشین‌سازی در رده سیزدهم به کار خود پایان داد و در لیگ ماند.

در لیگ نوزدهم بهترین نتیجه ممکن برای این تیم تبریزی و پرقدمت به دست آمد و آنها در رده یازدهم، لیگ را به اتمام رساندند. هشت برد، هفت تساوی و ۱۵ باخت ماحصل تلاش همشهری تراکتور بود که به ۳۱ امتیاز منجر شد.

ولی در بیستمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر بازهم نوبت به سقوط این تیم رسید. ماشین‌سازی تا به اینجای کار و در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات ۱۴ امتیاز اندوخته دارد. آنها ۲ برد، هشت تساوی و ۱۷ باخت داشته‌اند و تنها این فرصت را دارند تا نسبت یه لیگ شانزدهم با امتیاز بیشتری با لیگ برتر وداع کنند.

این تیم تبریزی از ابتدای فصل با مشکلات زیادی کارش را شروع کرد. آنها وحید بیاتلو را به عنوان سرمربی تا پایان هفته پنجم در اختیار داشتند. سپس وی برکنار شد و سعید اخباری هدایت سبزقبایان را به عهده گرفت. اخباری هم تا پایان نیم‌فصل اول در تیم حضور داشت و سپس جایش را به مهدی پاشازاده داد. ستاره اسبق استقلال تنها سه هفته دوام آورد و به دلیل مشکلات و اختلاف نظر با مدیریت جای خود را مجددا به سعید اخباری داد اما اخباری فقط یک هفته روی نیمکت نشست.

در هفته نوزدهم کاظم محمودی، مدیر تیم بالاجبار نفر اول کادر فنی بود و از هفته بیستم شاهد حضور علیرضا اکبرپور بودیم. وی در اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر تا به اینجا در هشت هفته یک برد، ۲ تساوی و پنج شکست را در کارنامه داشته است و حالا باید تیمش را در سه هفته آخر برای حفظ آبرو و اعاده حیثیت روانه میدان کند.

ماشین‌سازی در هفته بیست و هشتم میزبان پرسپولیس است. این تیم در هفته بیست و نهم باید از پیکان پذیرایی کند و در نهایت آخرین بازی این تیم مقابل صنعت نفت در آبادان خواهد بود.

برچسب‌ها علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز لیگ آزادگان رسول خطیبی وحید بیاتلو پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز لیگ آزادگان علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز لیگ آزادگان رسول خطیبی وحید بیاتلو پرسپولیس ماشین سازی لیگ برتر سه هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مستند مسابقه دِلیران شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸ از شبکه نهال پخش و روز بعد ساعت ۱۴ بازپخش می‌شود.
 این مسابقه رقابت بین نوجوانان در اقلیم‌های جنگل، کوهستان و دریاست که باید بدون امکانات و حمایت، مسیر درست را بپیمایند.
برنامه «دخل و خرج» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۰۰ از رادیو صبا پخش می‌شود.
راهکار‌های ایجاد کسب و کار با سرمایه‌های اندک و مدیریت مالی از موضوع‌های این برنامه گفتگو محور است.
همچنین زیست رو سه شنبه‌ها ساعت ۲۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.
پرسش درباره محیط زیست موضوع این مسابقه است؛ و مجموعه مستند ماشین آلات خارق العاده تونی رابینسون، هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار پخش و ساعت‌های ۷ و ۱۶ روز بعد تکرار می‌شود.
این مجموعه محصول سال ۲۰۲۳ داستان فردی است که برای معرفی غیر معمول‌ترین ماشین‌ها و وسایل نقلیه که مبتنی بر فناوری روز هستند به دور دنیا سفر می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| تقسیم امتیاز در سیرجان
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی