Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» اردشیر مطهری به اظهارات رئیس جمهور درباره قانون اقدام راهبردی مجلس اشاره کرد و گفت: همگان به رفتار و کردار آقای روحانی واقف هستند و با موضع گیری های آبکی که اتخاذ می کند، شهره عام و خاص شده است؛ چرا که از هر ابزار و هر حربه ای برای توجیه ناکارآمدی و عملکرد ضعیف دولت استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس افزود: آقای روحانی در انجام تکالیفش کوتاهی کرده، حالا از قانون اقدام راهبردی گله مند است؟ و باید پرسیده شود که اگر چنین قانونی نبود تکالیف خود را به نحو احسن انجام می داد؟ قطعا چنین اظهاراتی جای تعجب دارد، زیرا ۸ سال برای انجام فعالیت و مذاکره زمان داشتند، اما قانون مصوب مجلس را که در این چندماه اخیر به تصویب رسیده است را بهانه کرده اند تا ناتوانی خود را بپوشانند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: باید گفته شود که آقای رئیس جمهور استاد سخنان خلاف واقع و عملیات روانی هستند؛ البته مطرح کردن چنین مباحثی برای شانه خالی کردن از مسئولیت است؛ بالاخره ۸ سال نتوانست هیچ کاری برای کشور و ملت انجام دهد و به روابط بین المللی ما آسیب وارد کرده ، پس باید هم این اظهارت شاذ را به کار ببرد.

مطهری اظهار کرد: اگر قانون اقدام راهبردی در مقابله تحریم ها مصوب نمی شد، عزت ما در مذاکرات مقابل استکبار جهانی زیر سوال می رفت لذا به هیچ وجه سخنان آقای روحانی در رابطه با اقدام مجلس منطقی نبوده است.

وی عنوان کرد: همه ما مذاکرات ۸ سال اخیر دولت در مذاکرات را دیدیم که هیچ اقدام مثبتی را انجام نداده اند و در واقع مجلس مسیر انقلابی را ترسیم کرد و مصوبه ای را برای حفظ عزت ایرانیان مصوب کرد تا در مذاکرات با دست پر حاضر شویم؛ شاید اگر قانون اقدام راهبردی مجلس وجود نداشت  دولتی ها دست به اقدامات دیگری می زدند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان تصریح کرد: در این یکسال اخیر رئیس جمهور هیچ پاسخی را در رابطه با عملکرد خود در مذاکرات به نمایندگان مردم ارائه نکرد؛ البته باز خوب است که قطعی های برق را به گردن مصوبات مجلس نمی اندازد.

این نماینده مردم عنوان کرد: آقای روحانی باید پاسخگوی ترک فعل های خود باشد؛ قطعا دولت آقای روحانی عمر جوانان ما را به تباهی کشاند و فرصت عظیمی را در این ۸ سال سوزاند؛ چرا که وضعیت معیشتی و بیکاری فاجعه بار است و همه این مسائل به دلیل عملکرد ضعیف دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

منبع: نماینده

کلیدواژه: اردشیر مطهری برجام تحریم حسن روحانی قانون اقدام راهبردی آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!

 
به گزارش تابناک به نقل از کالچر تریپ، در کشور سوئیس برای حفظ محیط زیست قوانین بسیاری وجود دارد ولی یک سری قوانین خاص دیگر هم دارد که کمتر در کشور دیگری پیدا می‌شود.

 

قانون شماره 1: در کشور سوئیس در جهت تکریم افراد هیچ والدینی حق ندارد اسم‌های عجیب و غریب روی نوزادان خود بگذارند.

قانون شماره 2: بعد از ساعت 10 شب نمی‌توانید ایستاده ادرار کنید.

قانون شماره 3: شما نمی توانید بعد از ساعت 10 شب دستشویی‌های خود را تمیز کنید.

قانون شماره 4: شهروندان سوئیسی باید برای سگ خانگی خود مالیات پرداخت کنند.

قانون شماره 5: هیچ کس حق ندارد یک حیوان خانگی داشته باشد. به عبارتی همه باید برای سگ‌ها یا دیگر حیوانات خانگی خود یک دوست یا جفت داشته باشند.

قانون شماره 6: یکشنبه‌ها نمی‌توانید بیرون آشغال بگذارید.

قانون شماره 7: یکشنبه‌ها نمی توانید چمن خانه خود را کوتاه کنید.

قانون شماره 8: خطوط هوایی باید برای هر پرواز خود به خاطر آلودگی صوتی جریمه پرداخت کنند.

قانون شماره 9: پیاده‌روی با لباس زیر در این کشور ممنوع شده است.

 

 

اطلاعات آنلاین

 

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • ببینید | کشف کله‌پاچه ۴ هزار ساله در گورستانی عجیب
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت