Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرالله عبداللهی پس از نشست هماهنگی دربی نود و ششم پایتخت اظهار داشت: بیشتر بحث در نشست امروز در مورد حضور افراد غیرمجاز در ورزشگاه بود.

وی با اشاره به شرایط نه چندان خوب بازیکنان استقلال از نظر مالی تصریح کرد: این موضوع به بعد از این دیدار حساس موکول شد تا بازیکنان تمرکزشان را به این بازی مهم معطوف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آبی‌پوشان ضمن اشاره به شرایط این تیم اضافه کرد: از نظر روحی و روانی تیم در شرایط خوبی قرار دارد. تنها یکی دو بازیکن ما مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم تا فردا شرایطشان بهتر شود.

عبداللهی با اشاره به شرایط وریا غفوری نیز اضافه کرد: این بازیکن هم یکی از نفراتی است که به آن اشاره کردم اما او به دربی می‌رسد. با این حال بازی کردن و یا نکردن او به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی در رابطه با اشاره به جدایی فرشاد ماجدی از کادر فنی استقلال تصریح کرد: دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما فکر می‌کنم به تیم دیگری برود.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

سند ورزشگاه مرغوبکار تهران به نام استقلال شد

غیبت ۲ ستاره پرسپولیس مقابل استقلال در دربی جام حذفی

در آستانه دربی پرسپولیس شارژ مالی شد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسدی به پرسپولیس رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گیرند. رضا اسدی مهاجم گلزن سپاهان که در ۳ دیدار اخیر تیم خود به دلیل مصدومیت غایب بود، با رفع مصدومیت می تواند زردپوشان را در این دیدار مهم و حساس همراهی کند.

اسدی در بازی رفت تنها گل تیمش را برابر پرسپولیس به ثمر رسانده بود و انگیزه فراوانی برای درخشش در برابر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارد. قرار بود آخرین تست برای ارزیابی اسدی امروز گرفته شود که با موفقیت بود و او مشکلی ندارد. همچنین آخرین تمرین تیم سپاهان پیش از سفر به تهران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در زمین ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و تمامی بازیکنان در تمرین حاضر بودند.

محمد دانشگر که در بازی با صنعت نفت آبادان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شده بود تنها بازیکن سپاهان است که احتمالا مورایس از او در بازی با پرسپولیس استفاده نمی کند.

کد خبر 6093525

دیگر خبرها

  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • زنده و مستقیم با حواشی دو ال‌کلاسیکوی ایرانی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • فشنگچی: تمرکز تیم روی دیدارهای آتی باشد نه قرارداد اسمار