Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:49:53 GMT

پویش ملی مهار کرونا در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۳۷۹۰

پویش ملی مهار کرونا در سیستان و بلوچستان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، به همت مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان و موسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری، همراهی ملی برای مهار کرونا در سیستان و بلوچستان اجرا می شود که در قدم اول و از طریق جذب کمک های مردمی، تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام علی (ع) چابهار تامین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تجهیزات بنا بر اعلام کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) به ترتیب اولویت تامین می شود و در صورت تجهیز کامل این بیمارستان، باقی مانده کمک های مردمی صرف تجهیز سایر مراکز درمانی خواهد شد.

خیرین و مردم عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به / شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۱۲۸۰۶۰ / شماره حساب۷ ۸۸۰۵۵۴۶۶۹ / شماره شبا ir۷۶۰۱۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۸۰۵۵۴۶۶۹ / به نام دست یاری به دشتیاری نزد بانک کشاورزی واریز کنند.

گفتنی است، چهار دستگاه ونتیلاتور پرتابل به ارزش یک میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال، ۲۰ دستگاه مانیتور پرتابل به ارزش چهار میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال، ۲۰ دستگاه پالس اکسی متر به ارزش ۱۹۰ میلیون ریال، ۱۰ دستگاه مانیتور سانترال به ارزش ۳ میلیارد ریال، ۲۰ دستگاه مانیتور دیواری به ارزش ۶ میلیارد ریال، یک دستگاه سونوگرافی پرتابل به ارزش دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال، چهار دستگاه الکتروشوک به ارزش دو میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال، ۱۰ دستگاه ساکشن پرتابل به ارزش ۶۲۴ میلیون ریال، یک دستگاه اکوکاردیوگرافی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و ۳۰ دستگاه مانومتر دیواری به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان امام علی (ع) چابهار است.

برچسب‌ها ویروس کرونا زاهدان فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زاهدان فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا زاهدان فاصله گذاری اجتماعی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)