Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ وحید خادمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف عبارت «حیای مرد، عفت زن، حیای زن، عفت مرد» به عنوان شعار این هفته انتخاب شد.

وی ادامه داد: در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برنامه‌های متعددی در سال جاری اعم از مشاوره با موضوع عفاف و حجاب، فضا سازی در سطح شهر، معرفی شهدای شاخص زن به عنوان اسوه و نمونه، صدور بیانیه، گفتمان سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی و مواردی از این قبیل برگزار شده است که البته بخش زیادی از برنامه‌ها بر بستر فضای مجازی برنامه ریزی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تأثیر گذاری آن بر جامعه تشریح کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوعی برای حضور مؤثر در فضای رسانه‌ای کشور تدارک دیده شده است و برخی از آنها نیز به اجرا درآمده‌اند که از این برنامه‌ها می‌توان به موارد برنامه تلویزیونی با حضور فعالان، فرهیختگان و اقشار مردم، نشست‌های وبیناری با موضوع عفاف و حجاب، هشتک آرامش من و تو، تولید مستند و نماهنگ اشاره کرد کرد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با تاکید بر این موضوع که در مساله عفاف و حجاب متغیرهای متعددی نقش دارند که در اثر گذاری برنامه نیز مؤثر هستند، ادامه داد: برنامه‌ها با اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت تدوین شده است که برخی با تاکید بر گفتمان سازی و برخی فرهنگ سازی و برخی با اقدامات ایجابی طرح ریزی می‌شود.

خادمی با بیان اینکه ۲۵۰ عنوان برنامه در هفته عفاف و حجاب در سطح استان همدان اجرا می‌شود، ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف عبارت «حیای مرد، عفت زن، حیای زن، عفت مرد» به عنوان شعار این هفته انتخاب شد.

کد خبر 5257728

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین همدان حجاب و عفاف همدان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام حجاب و عفاف اراک عکس استانها سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

در ادامه این جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ارائه نظرهای خود در مقوله حجاب و عفاف پرداختند.

برنامه ریزی دشمنان در راستای مقابله با نظام اسلامی از مسیر گسترش بی حجابی، تاکید بر ایستادگی نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، لزوم برخورد با خاطیان و حفظ شأن و جایگاه پلیس، ضرورت توجه به موضوع حجاب و عفاف در نظام تعلیم و تربیت کشور از جمله موارد مورد اشاره اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه بود.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برنامه های هفته کار و کارگر در همدان
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • برگزاری نشست‌ های بصیرتی جهاد تبیین همزمان با هفته عقیدتی در فومن
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس