Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان تجمع تعدادی از اهالی حومه غربی رفسنجان جلوی کشتارگاه مرغ که از روز گذشته شروع شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این تجمع کنندگان خواستار افزایش سهمیه مرغ به رفسنجان هستند، مغازه داران مجبورند مرغ مورد نیاز خود را از شهرهای دیگر تأمین کنند در حالی که بالاترین تولید استان در شهر خودشان صورت می گیرد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران شهرستان رفسنجان در این رابطه به ایسنا گفت: عده ای از اهالی روستاهای حومه غربی رفسنجان شامل همت آبادآگاه، کوثرریز و هرمزآباد از شب گذشته مقابل کشتارگاه مرغ رفسنجان تجمع کرده اند و خواسته آنها این است که با توجه به نزدیکی این روستاها به کشتارگاه و بوی نامطبوع کشتارگاه برای این روستاها، خواستار افزایش سهمیه مرغ این روستاها و در مجموع شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شهرآبادی با اذعان به اینکه تولید مرغ در رفسنجان به اندازه کافی وجود داشته اما مرغ در شهرستان به اندازه کافی توزیع نمی شود، افزود: شب گذشته این تجمع کنندگان اجازه ورود مرغ های زنده به کشتارگاه را ندادند که موضوع با دخالت معاون فرماندار و نیروی انتظامی حل شد اما از امروز صبح اجازه خروج مرغ از کشتارگاه را ندادند.

وی در این زمینه گفت که منتظر تصمیم فرماندار رفسنجان در این خصوص هستیم.

به گفته مدیرعامل اتحادیه تعاونی مرغداران شهرستان رفسنجان از ۳۲ تن مرغ تولیدی شهرستان در روز دوشنبه تنها ۵ تن به رفسنجان اختصاص داده شده که بسیار ناچیز است و در میان فروشگاهها در حد ۱۰ تا ۲۰ کیلو مرغ توزیع می شود.

در همین حال محمد یزدی زاده دهیار روستای همت آباد آگاه در این رابطه اظهار کرد: روزانه ۲۰ تا ۴۰ کیلوگرم‌ مرغ را میان ۴ مرغ فروشی در این روستا توزیع می کنند که این ۱۰ قطعه مرغ جوابگو نیست.

وی در ادامه با بیان این مطلب که کشتارگاه مرغ در نزدیکی همت آباد آگاه با جمعیت ۲۵۰۰ نفر قرار دارد و اهالی این روستا از بوی نامطبوع در امان نیستند، افزود: چندین سال است که با نامه نگاری های زیاد جهت رفع مشکل بوی نامطبوع کشتارگاه راه به جایی نبردیم و از سوی دیگر سهمیه مرغ هم کاهش یافته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها مرغ تجمع رفسنجان کشتارگاه مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن

بایر لورکوزن دقیقه ٩٠ از شکست خانگی فرار کرد تا همچنان به رکورد تاریخی خود ادامه دهد.

به گزارش مشرق، در هفته سی و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۲۰ امشب تیم فوتبال بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف اشتوتگارت رفت.

شاگردان ژابی آلونسو که قهرمانی خود را در مسابقات بوندسلیگا قطعی کردند بعد از تساوی در نیمه نخست مقابل حریف در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم دو بار از اشتوتگارت گل خوردند.

دقیقه ۶١ امین ادلی یکی از گل های خورده را جبران کرد. در حالی که به نظر می‌رسید لورکوزن بعد از ۴۶ بازی شکست بخورد اما دقیقه ٩۶ بازی روبرت آندریش گل مساوی را زد تا لورکوزن به روند شکست ناپذیری خود همچنان ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد