Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:25:16 GMT

بسته حوادث| باند سرقت درون خودرو متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۱۱۹

بسته حوادث| باند سرقت درون خودرو متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهم‌ترین اخبار حوادث طی شبانه‌روز گذشته در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

مرگ دختر بچه 2 ساله بر اثر  غرق شدن در استخر

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: دختر بچه 2 ساله پس از سقوط در یک استخر فوت کرد.

سرهنگ فرشید زینلی اظهار داشت: روز گذشته در پی مراجعه حضوری فردی مبنی بر فوت دختر بچه 2 ساله اش در بیمارستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید به بیمارستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و در بررسی‌های اولیه مشخص شد دختر بچه‌ای 2 ساله به همراه پدر و مادرش برای سرکشی از زمین های کشاورزی رفته بودند که به دلیل غفلت آنان کودک به داخل استخر ذخیره آب سقوط و فوت کرده است.

وی با بیان اینکه جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد، خاطر نشان کرد: حادثه همواره در کمین است و لازم است خانواده‌ها با نظارت بر رفتار کودکانشان از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری کنند.

متلاشی شدن اعضای باند سارقان با 300 فقره سرقت درون خودرو

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای درون خودرو و کشف 300 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد درون خودرو در سطح شهرستان شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 22 آزادگان شهرستان شیراز با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی موفق شدند در این خصوص 3 سارق حرفه‌ای که همدست هم بودند را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 300 فقره سرقت قطعات انواع خودروها اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 50 دستگاه ضبط و 70 دستگاه باند و سایر متعلقات مسروقه کشف شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه در این خصوص 4 نفر (2 مالخر و 2 رابط فروش) نیز دستگیر شدند، بیان کرد: متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌‍اند، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه در سال گذشته و در سه ماهه اول سال جاری خودرو آنان مورد سرقت قرار گرفته و تا کنون کشف نشده است جهت پیگیری به کلانتری 22 واقع در شیراز- خیابان آزادگان- کوچه 5 مریم مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

2 هزار لیتر مواد شیمیایی احتکار در شیراز کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انبار حاوی 2 هزار لیتر مواد شیمیایی احتکار شده به ارزش 50 میلیارد ریال را در شیراز کشف کردند.

سردار یوسف ملک‌زاده بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار مواد شیمیایی در یک انبار واقع در بلوار "امیرکبیر" شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: بلافاصله ماموران انتظامی با کسب مجوز قضائی به مکان مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار، 100 گالن ۲۰ لیتری مواد شیمیایی تحت عنوان نانو سیلیکون کنسانتره احتکار که برای ضد آب سازی مصالح ساختمانی و ... استفاده می‌شود کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 50 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص مالک پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: سقوط احتکار سرقت کشف فرمانده انتظامی مواد شیمیایی درون خودرو دختر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه