Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@15:17:41 GMT

بیشتر جرایم در شادگان ریشه در اعتیاد دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۴۳۲۰

بیشتر جرایم در شادگان ریشه در اعتیاد دارد

 گزارش ایرنا ، رضا کیانی‌راد روز چهارشنبه در همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که در سرسرای اجتماعات اداره آموزش و پرورش شادگان برگزار شد  بیان کرد: طبق گزارش‌ها و پرونده‌های دریافتی، بیشترین سرقت‌های خرد توسط معتادان صورت می‌گیرد.

وی افزود: اعتیاد زمینه ساز آسیب‌های اجتماعی در شهرستان شادگان است و نهادها و اداره‌های مرتبط برای اصلاح و درمان افراد معتاد و کاهش جرایم گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی‌راد با بیان اینکه مقابله با اعتیاد نیازمند برنامه‌ریزی در حوزه‌های پرورشی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی است ادامه داد: در این راستا نهادها و ادارات شهرستان شادگان باید نهایت همکاری را داشته باشند.

وی اضافه کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی، بررسی ریشه‌های وقوع جرم بسیار حایز اهمیت است که می‌توان با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی به صورت زیربنایی، از وقوع جرایم کاست. 

وی گفت: ارتقای امنیت اجتماعی و بهبود امنیت اقتصادی در شهرستان شادگان به‌عنوان مهمترین اولویت در دستور کار دستگاه قضا است.

برچسب‌ها شادگان ساماندهی معتادان متجاهر پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شادگان ساماندهی معتادان متجاهر پیشگیری از اعتیاد شادگان ساماندهی معتادان متجاهر پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد