Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد محمدعلی طالبی در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان که با حضور مدیران و مسئولان ذیربط و به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستانها برگزار شد با تشکر از زحماتی که مجموعه دستگاههای حوزه آب استان در روزهای اخیر متحمل شدند، بر لزوم برخورد با مسئولان ذیربطی که در زمان بحران اخیر تخریب تاسیسات خط انتقالی، همکاری لازم را نداشتند تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی ضرورتا باید برای رفع بحران در هر زمینه ای همکاری همه جانبه داشته باشند و مسئولیت خود را به نحو احسنت انجام دهند گفت: در این زمان و برای جلوگیری از نارضایتی مردم نباید از هیچ کوشش و هیچ همراهی دریغ کرد.

وی به فرار مردم از گرمای شهر یزد به تفرجگاه های ییلاقی شهرستان ها اشاره کرد و گفت: طبیعتا با افزایش تعداد جمعیت در اواخر هفته در این شهرستان ها باید برای رفع مشکلات آبی و محیط زیست آنها توجه ویژه ای شده و حتی از اعتبارات متمرکز استان می توان استفاده کرد و این مسئله مهم باید در دستور کار امسال قرار بگیرد.

طالبی در خصوص برنامه سازگاری با کم آبی نیز افزود: باید در قالب یک برنامه منسجم و هدفمند به این مقوله مهم و ضروری پرداخت و مشارکت صنایع را برای بعضی از اولویت های حوزه تامین آب فراهم نماییم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای یزد نیز در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از همه مسئولانی که در این چند روز اخیر همکاری های لازم را با شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان داشتند گفت: متاسفانه امسال ۲مورد تخریب تاسیسات خط انتقالی را داشتیم.

محمدمهدی جوادیان زاده افزود: در این زمینه و طی ۲۴ ساعت قطع جریان آب انتقالی ،۱۳هزار و ۵۰۰ متر مکعب آب هدر رفت و ۱۵ میلیارد ریال خسارت به تاسیسات و سیستم های آبی وارد شد.

وی به عملکرد این شرکت در تامین آب مردم با ساخت و تکمیل مخازن ذخیره آب و تامین برق اضطراری اشاره کرد و گفت: در صورت تامین اعتبار هرچه زودتر این پروژه ها تکمیل و در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همت و تلاش مدیران اجرایی و مدیریت مصرف مردم تابستان خوبی را سپری نماییم.

برچسب‌ها یزد مدیریت بحران محمدعلی طالبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مدیریت بحران محمدعلی طالبی یزد مدیریت بحران محمدعلی طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیش از پیش بانک مسکن در اجرای طرح‌های نهضت ملی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • وحشت بلومبرگ از قدرت ائتلاف‌سازی ایران
  • اعتراضات گسترده در تفلیس/ گرجستان به سمت بحران پیش می‌رود؟
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس