Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- بیش از ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۶۹۵ کد معاملاتی در عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان با نماد (سپید) شرکت کردند.

 امروز (چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰)، تعداد ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت سپید ماکیان به عنوان ﭘﺎﻧﺼﺪ و هفتاد و دومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش زراعت و خدمات وابسته و طبقه پرورش طیور در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد سپید به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت، عرضه اولیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تعداد ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم از کل سهام قابل عرضه در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم به غیر از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز عرضه اختصاص خواهد یافت و تعداد ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار سهم نیز صرفأ به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز معاملاتی شنبه مورخ ۲۳ تیر ۱۴۰۰ به قیمت کشف شده در روز معاملاتی شنبه مورخ ۲۶ تیر ۱۴۰۰ اختصاص خواهد یافت.

در مجموع معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت "سپید ماکیان" با نماد (سپید) به قیمت هر سهم ۲ هزار و ۱۰۰ تومان در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

گفتنی است، شرکت "سپید ماکیان" با نماد (سپید) بیش از ۲ میلیون و ۸۳۵ هزار و ۶۹۵ کد معاملاتی در این عرضه اولیه شرکت کردند و حدود ۴۴ سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

گفتنی است مدیر عرضه، کارگزاری توازن بازار و متعهدین عرضه، اشخاص حقیقی و متعهد خرید، شرکت تامین سرمایه تمدن است.

 باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سپید ماکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد

اکبر یاوری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به افزایش دما و رسیدن محصول به انبوه، قیمت میوه های نوبرانه طی یک ماه اخیر ۶۰ درصد کاهش یافته است.

او قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، طالبی ۱۰ تا ۱۴ هزارتومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ را هزارتومان اعلام کرد و افزود: برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

یاوری ادامه داد: قیمت گوجه سبز در ابتدای فصل یک‌میلیون تومان بود که با افزایش عرضه روند کاهشی به خود گرفته است و پیش بینی می شود که با افزایش عرضه تا پایان اردیبهشت، بازار به ثبات برسد.

رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۱۵۰ تن گوجه سبز، ۲۰۰تن توت فرنگی، ۳۰۰ تن طالبی و جانا و ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن هندوانه در میدان مرکزی خبر داد.

او گفت: قیمت صیفی جات نظیر هندوانه، ملون و جانا توجیه اقتصادی برای کشاورز ندارد چراکه کمتر از ۱۰ هزارتومان از تولیدکننده خریداری می شود که جوابگوی هزینه های تولید نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳